تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۷
۰
plusresetminus
امیر عباس نخعی نژاد گفت: ۹۹ هکتار از اراضی کشاورزی گلباف، ده ملک و تیرکان به کشت ترخون در بخش گلباف اختصاص یافته که از اوایل اردیبهشت ماه برداشت آغاز شده و پیش‌بینی می شود از این سطح حدود ۲۴۸ تن ترخون خشک تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی شود.
پیش بینی تولید ۲۴۸ تن ترخون خشک از اراضی کشاورزی گلباف
به گزارش راه آرمان؛ امیر عباس نخعی نژاد گفت: ۹۹ هکتار از اراضی کشاورزی گلباف ،ده ملک وتیرکان  به کشت ترخون  در  بخش گلباف اختصاص یافته  که از اوایل اردیبهشت ماه برداشت آغاز شده و پیش‌بینی می شود از این سطح حدود ۲۴۸ تن ترخون خشک تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: این محصول سه تا چهار چین در دوره برداشت دارد که هر دو ماه یکبار تا اوایل آبان ماه عملیات برداشت ادامه خواهد شد.

لازم بذکر است با توجه به شرایط بسیار مناسب اقلیمی منطقه گلباف، محصول تولیدی از کیفیت و اسانس بسیار بالایی برخوردار می باشد.

همچنین از سرمایه گذاران دعوت به عمل می آید با توجه به کیفیت  و قابلیت بسیار خوب صادراتی این محصول در زمینه صنایع بسته بندی و تکمیلی این محصول در منطقه سرمایه گذاری نموده و جهاد کشاورزی در این خصوص آماده هر گونه همکاری است.
  https://armanekerman.ir/vdcjymeviuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین