تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
۰
plusresetminus
با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان؛

همایش زکات «برکت‌آبادی»در مشهد مقدس برگزار شد

همایش زکات «برکت‌آبادی» با حضور ۱۵۰ نفر از عاملان، مؤدیان و روحانیون زکات کرمان در مشهد مقدس برگزار شد.
همایش زکات «برکت‌آبادی»در مشهد مقدس برگزار شد
به گزارش "راه آرمان " یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این همایش که با حضور حبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و حجت‌الاسلام محمدطاها مهری مدیرکل امور اجرایی زکات، حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان و جمعی از ائمه جمعه استان برگزار شد خطاب به روحانیون و مؤدیان زکات گفت: تلاش‌هایی که شما در جهت جمع‌آوری زکات انجام می‌دهید خروجی آن به سمت خانواده‌های نیازمند و یتیم سرازیر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه این نهاد به دنبال فراهم کردن زمینه‌ای است که خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته روی پای خود بایستند افزود: از محل درآمد زکات به دنبال ایجاد شغل برای خانواده‌های نیازمند و هم‌چنین ارائه خدمات فرهنگی به این خانواده‌ها هستیم.

وی تأکید کرد: از روحانیون زکات انتظار داریم درزمینهٔ جمع‌آوری زکات و ترغیب و تشویق کشاورزان همکاری ویژه‌ای با ستاد شورای زکات استان داشته باشند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: باید به شکرانه همه نعمت‌ها ازجمله نعمت سلامتی که خداوند نصیبمان کرده نگاه ویژه‌ای به بچه‌های ایتام داشته باشیم.

شایسته ذکر است؛ این همایش به مدت یک روز و باهدف ترویج فرهنگ زکات و تلنگر به جامعه در شناسایی فقرا و رفع حاجت نیازمندان در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcauin6y49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین