تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان خبر داد؛

رزمایش الی بیت المقدس در رفسنجان برگزار می شود

محمد پساوند گفت: رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان رفسنجان با عنوان “رزمایش الی بیت المقدس” یادبود سردار شهید سید محمد حجازی در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
رزمایش الی بیت المقدس در رفسنجان برگزار می شود
به گزارش راه آرمان؛ محمد پساوند امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج سازندگی و برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در تالار مائده شهر رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان رفسنجان با عنوان “رزمایش الی بیت المقدس” یادبود سردار شهید سید محمد حجازی در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: هفت گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

وی بیان کرد: این رزمایش بصورت تجمیعی نیست و در حوزه های استحفاظی گردان ها و در ۸ نقطه شهرستان برگزار می شود.


پساوند با بیان اینکه این رزمایش مختص کل استان هاست و متناسب با تحلیل هایی که دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، برگزار خواهد شد، گفت: مهمترین اهداف این رزمایش بسترسازی برای ایجاد آمادگی و ارتقای توان و آمادگی رزم رده های تحت امر قرارگاه دفاعی و امنیتی امام هادی (ع) شهرستان است ، رزمایش گردان های بیت المقدس در قالب قرارگاه های امینی امام هادی(ع) برگزار می شود.

وی دومین هدف از رزمایش را آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن در داخل کشور و تمرین دفاع از کوی و برزن در نبرد واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح هم افزایی و هماهنگی بین رده های سپاه با سایر ارگان و تقویت روحیه شهادت و جهاد از دیگر اهداف این رزمایش است؛ قطعا ما به تعامل با سایر ارگان ها نیاز داریم و این رزمایش تمرینی برای هم افزایی با سایر ارگانهاست.

 پساوند عنوان کرد: نوع عملیات ها در این رزمایش انواع تاکتیک ها در عملیات دفاعی، عملیات کنترل جمعیت و مقابله با ناآرامی ها، امداد و نجات و بازپس گیری و …است که توسط گردان ها تمرین می شود.



فرمانده سپاه رفسنجان ابراز کرد: رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۲۵ گروه جهادی برای خدمات رسانی به محرومان از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ساخت منزل برای محرومین، دیدار گروه های جهادی با خانواده شهدا، ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان، عملیات سم پاشی جایگاه های دامی علیه بیماری های دامی، اردوی جهادی عمرانی ساخت سرویس های بهداشتی محرومین، ارائه خدمات ویزیت رایگان در سطح شهر توسط گروه های جهادی،رزمایش کمک مومنانه، برگزای کلاس های آموزشی ، برپایی میز خدمت ادارات و ارائه خدمات پزشکی در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس از برنامه های هفته بسیج سازندگی عنوان کرد.

پساوند هم چنین از افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان در این هفته خبر داد و گفت: در این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط حوزه خواهران حضرت نرجس خاتون برپا و منزل مسکونی ساخته شده توسط گروه های جهادی حوزه ولیعصر(عج) افتتاح خواهد شد.



وی عنوان کرد: برگزاری ده مورد آموزش های مختلف در رشته های قرآنی، کلاس های تقویتی و شیرینی پزی در این ایام در دستور کار بسیج است، هم چنین ۳۰۰بسته معیشتی در سطح حوزه های مقاومت در همین هفته توزیع می شود.

 پساوند گفت: کاشت ۱۶۰۰ نهال درخت در حوزه های شهری امام جعفر صادق (ع) و صاحب الزمان بخش نوق در ایام دهه خدمت انجام گرفته است.

فرمانده سپاه رفسنجان بیان کرد: ۱۵۰ گروه جهادی در سطح شهرستان فعال هستند که به محرومین ارائه خدمات می دهند.

عکس از؛ رقیه غیاثی

انتهای پیام/
  https://armanekerman.ir/vdcb50b8srhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما