تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۲
۰
plusresetminus
سرپرست  آموزش و پرورش ماهان:

معلمین افراد نمونه و توانمند جامعه هستند

محسن خلیلی زاده گفت: معلمین افراد نمونه و توانمند جامعه هستند که با در دست داشتن چراغ روشنگری و هدایت می توانند کشور را در مسیر پیروزی و موفقیت هدایت کنند.
معلمین افراد نمونه و توانمند جامعه هستند
به گزارش راه آرمان؛ در  جلسه آیین تجلیل از معلمان منتخب منطقه ماهان پس از قرائت قرآن و قرائت پیام مقام معظم رهبری، محسن خلیلی زاده سرپرست  آموزش و پرورش ماهان ضمن تبریک هفته معلم گفت:یکی از ارکان اصلی آموزش و تعلیم و تعلم نقش و جایگاه معلم است و  معلمین نقش هدایت کننده و الگویی در فرآیند تعلیم و تربیت رادارند.

وی افزود: تلاش ما، در راستای تکریم و پاسداشت زحمات معلمانی است که همواره، حامی اهداف تعلیم و تربیت بوده اند و سعی خود را بر اجرای هرچه بهتر امور تعلیم وتربیت به کاربرده اند.

خلیلی زاده گفت: معلمین افراد نمونه و توانمند جامعه هستند که با در دست داشتن چراغ روشنگری و هدایت می توانند کشور را در مسیر پیروزی و موفقیت هدایت کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام مختارآبادی امام جمعه شهرماهان، ضمن تبریک این ایام خجسته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، گفت: زمینه ساز پیشرفت جامعه، رشد علمی واخلاقی  است و این دو مورد پیش نیازیکدیگرهستندوباعث دستیابی به کمال دانش آموزان می گردد.

وی مهم‌ترین مسئولیت فرهنگیان در کنار تدریس به دانش‌آموزان، انسان‌سازی و تربیت نیروهای موثر و مفید برای آینده ایران اسلامی دانست.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcdx90f5yt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما