تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۶
۰
plusresetminus
بازرس کل استان کرمان تأکید کرد؛

عقب نشینی در برابر افراد سودجو، فاجعه آفرین است

احمد آبیار گفت: مدیرانی که می ترسند و دل شیر ندارند که مقابل افراد سودجو بایستند باید کنار بروند زیرا نباید اجازه داد افراد بهره مند از ثروت و قدرت به امتیازات غیرقانونی دست یابند.
عقب نشینی در برابر افراد سودجو، فاجعه آفرین است
به گزارش راه آرمان؛ احمد آبیار با تاکید بر لزوم اقدام مدبرانه و شجاعانه مدیران برای جلوگیری از سوء استفاده صاحبان ثروت و قدرت، گفت: مدیرانی که می ترسند و دل شیر ندارند که مقابل افراد سودجو بایستند باید کنار بروند زیرا نباید اجازه داد افراد بهره مند از ثروت و قدرت به امتیازات غیرقانونی دست یابند.

بازرس کل استان کرمان افزود: عقب نشینی مدیران در برابر افراد سودجو برای کشور و استان فاجعه آفرین خواهد بود.

وی مدیران را به اجرای کامل تکالیف و وظایف قانونی و سازمانی توصیه کرد و افزود: نهادهای نظارتی و قضایی پشتیبانی لازم را از مدیران در راستای مقابله با فساد در دستور کار دارند و بر این مبنا در گذشته نیز کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شده است.

مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به این مطلب که نمونه اقدامات قاطع انجام شده برای مبارزه با فساد و جلوگیری از زمین خواری و حاشیه نشینی در بسیاری از نقاط قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مدیران تحت تاثیر یکسری جو سازی ها قرار می گیرند و این امر باعث شده در قبال برخی از افراد زمین خوار و مشکل دار کوتاه بیایند.

وی بیان کرد: برخی از این کوتاه آمدن ها حتی زحمات کشیده شده در سال های گذشته را نیز از بین می برد و از این رو سازمان های نظارتی ضمن پشتیبانی از مدیران قاطع و فسادستیز، با مدیرانی که در این حوزه کوتاهی کنند نیز برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcf0vdy1w6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما