تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷
۰
plusresetminus
فرمانده پاسگاه انتظامی بیاض شهرستان انار خبر داد؛

دستگیری سارق ادوات موتور پمپ های کشاورزی در بیاض

حمید سام نژاد گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم و‌ادوات چاه موتورهای کشاورزی در بخش بیاض ، شناسایی و دستگیر سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.
دستگیری سارق ادوات موتور پمپ های کشاورزی در بیاض
به گزارش راه آرمان؛ حمید سام نژاد فرمانده پاسگاه انتظامی بیاض گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم و‌ادوات  چاه موتورهای کشاورزی در بخش بیاض ، شناسایی و دستگیر سارق یا سارقین  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه  موفق شدند با انجام اقدامات لازم  یکی  از سارقان ادوات کشاورزی را شناسایی و در حالی که از چاه موتورها سرقت نموده بود ضمن تعامل و همکاری  و عملیات مشترک با پاسگاه همجوار دستگیر کنند.

سام نژاد اظهار کرد: در این رابطه ۱نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و ضمن تحویل اموال سرقت شده به مال باخته این سارق  بعد از تکمیل پرونده تحویل مرجع  قضایی و از ان طریق روانه زندان  گردید.

وی  افزود: باغداران بایدضمن رعایت نکات ایمنی  با هماهنگی و همکاری هم نسبت به راه اندازی نگهبان چاه موتورها از بین افراد مورد اعتماد با هما هنگی پاسگاه اقدام کنند و با پلیس همکاری بیشتری داشته و هر گونه موضوعات مشکوک را طی تماس به شماره تلفن ۱۱۰ به همکاران ما اطلاع دهند. https://armanekerman.ir/vdcjtmev8uqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما