تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸
۰
plusresetminus
محمد مهدی فداکار با تأکید بر اینکه بغضی که دشمن از سپاه دارد، به خاطر حجم خدمت رسانی این نهاد است، گفت: سپاه در کنار استانداری یک ستون اصلی است؛ کار با انگیزه اعتقادی و نگاه جهادی به خوبی پیش می رود.
سپاه در کنار استانداری یک ستون اصلی است/ برای ساماندهی کشاورزی جنوب استان باید ستاد تشکیل شود
به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار ظهر امروز در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه استان کرمان و جمعی از فرمانده هان سپاه استان گفت: سپاه به برکت هوشمندی که از روز اول داشته است اساسنامه عالی دارد.

استاندار کرمان ادامه داد: سپاه به عنوان حافظ انقلاب است؛ نه تنها در بحث امنیت در بحث اقتصاد و فرهنگ کارهای بزرگی کرده است؛ در حوزه آسیب های اجتماعی و بحران هایی که ایجاد شده است، همواره حضور داشته است.

وی با تأکید بر اینکه بغضی که دشمن از سپاه دارد، به خاطر حجم خدمت رسانی این نهاد است، بیان کرد: سپاه در کنار استانداری یک ستون اصلی است؛ کار با انگیزه اعتقادی و نگاه جهادی به خوبی پیش می رود.

فداکار تصریح کرد: برای کشت جایگزین در استان باید برنامه ریزی و ساماندهی کرد تولید هم برای داخل کشور و هم صادرات باشد و با توجه به شرایط جهانی باید به سمت کاشت غلات رفت و ما باید به فکر امنیت غذایی مردم باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه با تحولات اقتصادی بخشی از قاچاق حل خواهد شد، اظهار کرد: جنوب استان کرمان چه ضرورتی هندوانه بکارد؟ قیمت ها که آزاد شود کاشت ذرت بسیار صرفه اقتصادی دارد و همه باید پای کار بیایند.

وی تأکید کرد: باید ستادی برای کشت جایگزین جنوب استان از کاشت تا داشت و برداشت ایجاد شود.

فداکار ابراز کرد: نگاه من اعتقادی است به مجموعه سپاه و بهترین سال های عمرم در زمان دفاع مقدس بوده است؛ ظرفیت اجتماعی خوبی سپاه و بسیج دارد و  انگیزه الهی و نگاه اعتقادی سپاه در خدمت رسانی را خدا برکت می دهد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjimevyuqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین