تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
۰
plusresetminus
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان:

امنیت و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

حسین شفیعی گفت: امروز همه ما امنیت و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم و هرکس که به مقامی میرسد باید خون شهدا را در نظر بگیرد که دچار آتش دوزخ نشود.
امنیت و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم
به گزارش راه آرمان؛ در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) مراسم جشن تولد هشتاد و پنج شهید آسمانی اردیبهشت ماهی به همت خیریه شهید ابراهیم هادی برگزار شد.
 
حسین شفیعی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در این مراسم ضمن درود بر روح شهدای هشت سال دفاع مقد،مدافعان حرم و امنیت اذعان کرد:صحبت کردن در مورد شهادت و شهدا بسیار سخت و دشوار است زیرا زبان انسان قادر به بیان کسانی که از مال و جان شیرین خود گذشتند نخواهد بود.
 
شفیعی افزود :عزیز ترین دارایی هر انسان جان اوست و یک هنر بسیار بزرگ است که یک انسان از جان خود در راه خدا بگذرد و هرکس توان رسیدن به این هنر را نخواهد داشت .
 
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان عنوان کرد: امروز همه ی ما امنیت و عزتمان را مدیون خون شهدا هستیم و هرکس که به مقامی میرسد باید خون شهدا را در نظر بگیرد که دچار آتش دوزخ نشود .
 
وی ادامه داد:در این شرایط جامعه نباید سکوت کرد و به دنبال مسائل حاشیه ای بود بلکه باید برای ترویج راه شهدا و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به میدان آمد .
 
شفیعی در پایان از تمامی ارگان هایی که خیریه شهید ابراهیم هادی را در برگزاری این جشن باشکوه همراهی کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdchm-nz623ni6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما