تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان راور با خانواده شهید دانش آموز شهید« محمود کمالی» دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده دانش آموز شهید "محمود کمالی"
به گزارش " راه آرمان"   رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان هدف از این دیدار را تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر، ایثار  و از خود گذشتگی آنان دانست و افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند خون شهداء تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزشهای آن است.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمانهای انقلاب نمودند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و وظیفه ما انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های جوان و نوجوان جامعه است و می بایست در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره بگیریم.

 رضایی با بیان اینکه حضور در جمع خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است از اجرای طرح «پنجشنبه های آسمانی» دیدار مسئولان آموزش و پرورش با خانواده شهدا در پنجشنبه های هر هفته خبر داد.

رضا رضایی در این دیدار از مادر شهید والا مقام "محمود کمالی" به منظور سالها بردباری و صبوری با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.

شهید "محمود کمالی" بیست‌و‌سوم بهمن 1346، در روستای خیرآباد از  از توابع شهرستان راور چشم به جهان گشود. وی تا دوم راهنمایی درس خواند و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در دوم ‌آبان 1362، در پنجوین براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcd590fxyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین