کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل انتقال خون استان کرمان:

هلال احمر خط اول امدادرسانی در بحران

22 ارديبهشت 1401 ساعت 10:50

مدیرکل انتقال خون استان کرمان در دیدار با مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر خط اول امدادرسانی در بحران ها و حوادث است


به گزارش " راه آرمان" رضا فلاح مدیرکل انتقال خون استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با مدیرعامل و جمعی از اعضای شورای معاونین دیدار و گفتگو کرد.

ایرج شکوهی در این دیدار بیان کرد: جمعیت هلال احمر خط اول امدادرسانی در بحران ها و حوادث است.

وی با اشاره به وقوع ۳۲۰ زلزله بالای ۵ ریشتر در طول یکصد سال اخیر در استان کرمان افزود: ۴۰ زلزله بالای ۶ ریشتر نیز در طول این سال ها در کرمان رخ داده است.

شکوهی با اشاره به خدمات و اقدامات شایسته جمعیت هلال احمر در طی صد سال گذشته خاطرنشان کرد: اسم هلال احمر و بحران با هم عجین شده است و در طی چند سال اخیر شاهد ارتقای خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمان بوده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این دیدار بیان کرد: هر دو سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر در نجات جان انسان ها نقش بسزایی دارند.

رضا فلاح افزود: یکی از با ارزش ترین خدمات عام المنفعه نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر اهدای خون به بیماران نیازمند است.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تامین خون در مواقع بحرانی خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر مهم ترین سرمایه اجتماعی این جمعیت بزرگ ترین ظرفیت جهت همکاری با انتقال خون هستند.

وی تصریح کرد: در خصوص برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه برای پرسنل انتقال خون اعلام آمادگی می کنیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 126873

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126873/هلال-احمر-خط-اول-امدادرسانی-بحران

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir