تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
۰
plusresetminus
پس از اطفای حریق خیابان حافظ؛

شهردار کرمان از آتش‌نشانان تقدیر کرد

شهردار کرمان، ضمن تقدیر از عملکرد خوب آتش‌نشانان در حادثه آتش‌سوزی در خیابان «حافظ» شهر کرمان، گفت: رشادت آتش‌نشانان قابل ستایش است.
شهردار کرمان از آتش‌نشانان تقدیر کرد
به گزارش " راه آرمان" سعید شعرباف، در جلسه شورای مشورتی عملیات که در سالن «سادات» و با حضور سرپرست و پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، معاون خدمات‌شهری شهردار، مدیر حراست شهرداری، مشاور راهبردی شهردار در سیاست‌گذاری شهری و شهر و مشاور شهردار در بهینه‌سازی فرآیندهای راهبردی، برگزار شد، ضمن تقدیر ویژه از تلاش و عملکرد خوب آتش‌نشانان در حادثه آتش‌سوزی انبار و کارگاه قاب‌سازی که امروز در خیابان «حافظ» شهر کرمان رخ داد، افزود: آنچه امروز دیدم، ایثارگری آتش‌نشانان شهر کرمان بود که با بهترین عملکرد در حوادث، جان خویش را برای نجات جان و مال شهروندان به خطر می‌اندازند.

وی در جلسه شورای مشورتی عملیات سازمان آتش‌نشانی که به‌دلیل وقوع حادثه آتش‌سوزی در خیابان «حافظ» شهر کرمان با تأخیر شروع شد، با تأکید بر اینکه رشادت آتش‌نشانان قابل ستایش است، افزود: خرید و تهیه تجهیزات موردنیاز آتش‌نشانی و تسریع در ساخت ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک، در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار کرمان، همچنین از اولویت‌بندی نیازها و کمبودهای آتش‌نشانان و تلاش برای برطرف کردن آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خبر داد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcgu39qnak9x74.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین