تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تمام بیمارستان های دولتی قدیمی و فرسوده هستند و در سال های آتی قصد مقاوم سازی آن ها را داریم.
قصد مقاوم سازی تمام بیمارستان های دولتی قدیمی و فرسوده را داریم
به گزارش راه آرمان؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در نشست خبری روز چهارشنبه گفت: تمام بیمارستان های دولتی قدیمی و فرسوده هستند و در سال های آتی قصد مقاوم سازی آن ها را داریم.
محمدرضا حاجی زاده بیان کرد: خیرین پای کار هستند در ابتدا مقاوم سازی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) را در اولویت داریم و امیدواریم تا ۲ سال آینده مقاوم سازی این مرکز درمانی به اتمام برسد.
وی خاطرنشان کرد: در تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است این بیمارستان به حوزه زنان و زایمان خدمات رسانی خواهد کرد.
 
سید محسن سیدباقری مدیر رابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسسنجان هم در این نشست گفت: ۶۰ درصد از حوادث ترافیکی توسط موتور سوارها رخ می دهد و ابتدای بازگشایی مدارس حوادث ترافیکی دو برابر شده است.

محمدرضا غلامرضاپور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این نشست گفت: ۵۱۸ میلیون نفر در دنیا مواجه با کرونا شدند و این امر یکی از مشکلات اصلی بهداشت و درمان است.
وی افزود: نباید ادعا کنیم که در برابر کرونا پیروز شدیم ولی مقاومت کردیم در حال حاضربیمار کرونایی بستری در رفسنجان نداریم چند روز هم فوتی نداریم.

غلامرضاپور ادامه داد: ۳۰۰ نفر از پزشکان و پرستاران در دو سال اخیر این افراد پاک نیت در بخش های ویژه و ای سی یو ایستادگی کردند حتی به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: هر بیمار کرونایی دریک دقیقه ۱۰ لیتر اکسیژن نیاز دارد و در ۲۴ ساعت ۹ متر مکعب( ۹ هزار لیتر) اکسیژن نیاز دارد کار ساده ای نیست.
وی گفت: ۳ دستگاه اکسیژن ساز داریم که اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را تامین می کند.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciyqazyt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما