تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
۰
plusresetminus
جلالی گفت:مردم اخبار صحیح را از صداو سیما پیگیری کنندو بدانند که به اندازه کافی ذخایر و کالاهای اساسی در انبار موجود است، و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان کرمان موجود است/با متخلفین در افزایش قیمت کالاهای اساسی برخورد جدی می شود
رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در گفتگوی اختصاصی با "راه آرمان" در رابطه با افزایش قیمت های کالاهای اساسی گفت:  در روند این موضوع با کسانی که احتکار کنند و قاچاق کالاهای اساسی را داشته باشند همانند شرایط قبل عادی برخورد نمی شود، این افراد در حوزه جنگ اقتصادی همانند کسانی هستند که در نظام اخلال ایجاد می کنند.

وی افزود: شرایط افزایش قیمت شامل بنزین،نان و دارو نمی شود، شایعه نکنید و به شایعات دامن نزنید ودراین اتفاق ها مغلوب خبرهای جعلی که بازی با روان است نشوید.

وی با اشاره به اینکه مردم اخبار صحیح را از صداو سیما پیگیری کنند افزود: مردم بدانند که به اندازه کافی ذخایر و کالاهای اساسی در انبار موجود است، و هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

جلالی تصریح کرد: به غیر از قیمت کالاهای اساسی هیچ کالای مجوز افزایش قیمت را ندارد و مردم مطمعن باشند  با افراد متخلف برخورد جدی می شود،جرایم تعزیزات از روز گذشته ۵ برابر شده است.

وی در پایان افزود: به غیر از تخم مرغ  و لبنیات و مرغ بقیه کالاها حق افزایش قیمت را ندارند، قرار نباشد،مثلا راننده تاکسی حق افزایش قیمت کرایه ها را ندارد و این موارد را باید با جدیت پیگیری و جلوگیری شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfcvdymw6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین