تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۴
۰
plusresetminus
سردار حسین معروفی گفت: پیامد این رزمایش در ادامه همبستگی ملت ایران است و دشمنان ما بدانند این جمعیت و این بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است ، بدانند که پشت سر هر بسیجی ما هزار نفر ایستاده است.
بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است/ حضور ۱۰۸ گردان در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در استان کرمان

 
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با راه آرمان در خصوص اجرای رزمایش گردان های بسیج خواهر و برادر گفت: رزمایش الی بیت المقدس، ویژه گردان های برادر امام حسین(ع) و امام علی (ع) و خوهران گردان های کوثر در قالب قرارگاه امام هادی (ع) با ۱۰۸ گردان در سراسر استان کرمان در حال برگزاری است.
 
وی تاکید کرد: امام راحل با پایه گذاری بسیج در سال ۱۳۵۸ و حرکت بزرگ بسیج  در جهان اسلام و همه کشورهای اسلامی  با شبکه سازی در قالب علویون ، زینبیون و حیدریون مرز را فراتر از جغرافیای ایران اسلامی ترتیب دادند و بستر ظهور را با بسیج مشخص کردند.
 
 
حسین معروفی افزود: ما براساس برنامه های ابلاغی سالانه بسیج برای گردان های مختلف بیت المقدس ، امام حسین(ع) ، امام علی (ع) و کوثر ، رزمایش داریم که این رزمایش برای گردان های بیت المقدس و گردان های کوثردر قالب قرارگاه امام هادی(ع)  برگزار می شود.
 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: در رزمایش امروز ۱۰۸ گردان  در سراسر استان کرمان ، ۲۳ شهرستان ،۲۴ قرارگاه ۵۱ نقطه، درحال انجام است که از این ۱۰۸ گردان،  ۲۷ گردان مربوط به گردان های خواهر تحت عنوان «کوثر» است.
 
 
وی افزود: در گردان های کوثر هر گردانی یک گروهان امنیتی از بین خواهران ۱۸ تا ۲۲ سال دارد که دو گروهانشان مسئولیت امداد و نجات را برعهده دارند، یک گروهان آن در کنار امداد و نجات مسئولیت امنیتی هم به عهده دارند.
 
 
سردار معروفی در رابطه با گردان های بیت المقدس بیان کرد:  این گردان مسئولیت کمک به سازمان رزم را دارد هم در حوزه امداد و نجات کمک می کنند و هم در حوزه امنیت به کمک گردان های امام علی در زمان بحران شهری حضور پیدا می کنند.
 
وی ادامه داد: امروز ما  تمام حرکت ها و آموزش هایی که در طول سال  ۱۴۰۰ داده شده  همه آموزش ها با تمامی تمرینات مشخص در همه شهرستان ها در کرمان در پادگان شهید بهشتی با حضور برادران و خواهران بسیجی مان به فضل الهی انجام می دهیم .
 
حسین معروفی پیامد این رزمایش را به رخ کشیدن آمادگی و دفاع همه جانبه از کیان  کشور و مردم و انقلاب اسلامی دانست و گفت:
  پیامد این رزمایش در ادامه همبستگی ملت ایران است و دشمنان ما بدانند این جمعیت و این بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است ، بدانند که پشت سر هر بسیجی ما هزار نفر ایستاده است.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم همه ی مردم خود را در این صحنه گرد هم آوریم، این خیل عصاره و نماینده مردم در قالب بسیج هستند این پیام برای دشمنان ماست، ملت ایران آماده دفاع همه جانبه همیشه از خود و تحت امر ولی فقیه است.
 
 
حسین معروفی دومین پیام این رزمایش را خطاب به دوستان و دوستداران مردم ایران عنوان کرد و گفت: دوستداران ما  بدانند که در هر نقطه و مکانی ما به عنوان سپاه و بسیج سد بلای شما و ملت عزیز ایران هستیم ، سد بلای تمامیت ارضی ایران ، ولایت و انقلاب اسلامی  و ناموس و جان مردم هستیم ، جان خود را می دهیم اما نمی گذاریم دست کسی به ناموس ما برسد این بسیج است این فرهنگ ما و عاشورا است.
 
 
حسین معروفی محوریت برنامه های رزمایش را شامل تمرینات کمین و ضد کمین است  دانست و گفت:  پدافند دورادور و کنترل معابر وصولی را شاهد خواهیم بود و همچنین برای ضرورت در برخی مواقع  نیاز به تمرینات ایست و بازرسی داریم.
 
 
وی در خصوص‌ دیگر تمرینات گردان های عملیاتی و رزمی بسیج گفت: تمرین دفاع از مقر و خود حفاظتی نیز بسیار مهم است که ما آموزش تمرینی خود حفاظتی را به همه اداراتمان داده ایم.
 
فرمانده سپاه ثارالله  ماموریت جاری در این تمرینات رزمایش را مقابله با گروه های تروریستی و ضد انقلاب نام برد و گفت: هدف ما دفاع از کوی و برزن محلی است ما محله محور هستیم چون پایگاه محوریم ، کنترل اغتشاشات احتمالی و نا آرامی های احتمالی دشمنان ، کژ اندیشان و ضد انقلاب است که وظیفه ما عملیات امدادنجات و مردم یاری است.
 
 
انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcf1vdy0w6d0ca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما