تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه در مراسم رزمایش الی بیت المقدس ارزوئیه؛

تاکید بر جهاد تبیین برای مقابله با جریان سازی دشمن از راهبردهای نظام است

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ الی بیت المقدس افزود: جهاد تبیین یک جبهه مهم فرهنگی است که همه مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.
تاکید بر جهاد تبیین برای مقابله با جریان سازی دشمن از راهبردهای نظام است
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه صبحگاه مشترک رزمایش بزرگ الی بیت المقدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده در این مراسم گفت: جهاد تبیین یکی از مهمترین فرامین مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر بوده که یک جبهه مهم فرهنگی بوده و باید همه مسئولان و مردم برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: نخستین مرتبه نیست که رهبر انقلاب، مفهوم و اصطلاح «جهاد تبیین» را مطرح کردند ، ایشان در طی سال‌های قبل بارها این تعبیر را به‌کار بردند؛ ضمن اینکه واژه تبیین هم بارها در بیانات ایشان و در مباحث متفکران انقلاب اسلامی مطرح شده است ، تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است. 

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه گفت: در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است ، بنابراین‌ ، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده‌ افزود: برگزاري گارکاه هاي آموزشي و نهادينه کردن تفکر کمک به هم نوع در زمان وقوع حوادث مي تواند کمک شاياني به افزايش کارآيي و موفقيت مديريت بحران در مواجه شدن به اين حوادث داشته باشد.

وی در پایان گفت: ما در داخل کشور ضعف هایی من جمله مشکلات اقتصادی ،داریم که باید با هوشیاری مردم و دولت این مشکلات یکی پس از دیگری حل شوند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcb90b8wrhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما