کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

نهاد های فرهنگی به مسئولیت خود در قبال حاج قاسم عمل کنند

23 ارديبهشت 1401 ساعت 23:45

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت ، ایثار و شهادت است را به نسل های آینده منتقل کند.


به گزارش راه آرمان از ارزوئیه صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت، ایثار و شهادت است را به نسل‌های آینده معرفی کند.

صمدالله محمدی با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم در دومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: بنیاد شهید سلیمانی ریالی بودجه دولتی نپذیرفته است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید سلیمانی،ریالی از بودجه دولت را نپذیرفته است

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور باید به رسالت خود عمل کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت، ایثار و شهادت است را به نسل‌های آینده معرفی کند.

به گفته محمدی، درخواست مجلس از وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل به وظایف خود بوده و راه‌اندازی دبیرخانه‌های دائمی شعر و فیلم مقاومت از جمله پیشنهاداتی بوده که در حال پیگیری است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: متولیان امر فرهنگی با هماهنگی بنیاد شهید سلیمانی باید کار کنند تا چهارچوب لازم حفظ شود.

وی معرفی فراملی ابعاد وجودی شخصیت شهید سلیمانی را یک امر ضروری برشمرد و عنوان کرد: این مهم برای بسیاری از افراد در جهان دارای جذابیت است.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده


کد مطلب: 126907

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126907/نهاد-های-فرهنگی-مسئولیت-خود-قبال-حاج-قاسم-عمل-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir