تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی:

نهاد های فرهنگی به مسئولیت خود در قبال حاج قاسم عمل کنند

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت ، ایثار و شهادت است را به نسل های آینده منتقل کند.
نهاد های فرهنگی به مسئولیت خود در قبال حاج قاسم عمل کنند
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه صمدالله محمدی، نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت، ایثار و شهادت است را به نسل‌های آینده معرفی کند.

صمدالله محمدی با حضور در غرفه انتشارات مکتب حاج قاسم در دومین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: بنیاد شهید سلیمانی ریالی بودجه دولتی نپذیرفته است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد شهید سلیمانی،ریالی از بودجه دولت را نپذیرفته است

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور باید به رسالت خود عمل کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش باید شهید سلیمانی که نماد شجاعت، ایثار و شهادت است را به نسل‌های آینده معرفی کند.

به گفته محمدی، درخواست مجلس از وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل به وظایف خود بوده و راه‌اندازی دبیرخانه‌های دائمی شعر و فیلم مقاومت از جمله پیشنهاداتی بوده که در حال پیگیری است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی افزود: متولیان امر فرهنگی با هماهنگی بنیاد شهید سلیمانی باید کار کنند تا چهارچوب لازم حفظ شود.

وی معرفی فراملی ابعاد وجودی شخصیت شهید سلیمانی را یک امر ضروری برشمرد و عنوان کرد: این مهم برای بسیاری از افراد در جهان دارای جذابیت است.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdccxeqsm2bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما