تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۶
۰
plusresetminus
ابوذر عطاپور گفت: به اندازه کافی همه کالاها و مواد خوراکی در دسترس مردم قرار دارد.
همه اقلام مربوط به کالاهای اساسی مردم در بازار موجود است
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت در بازدید میدانی با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی شهرستان جیرفت گفت: آخرین وضعیت بازار در حال رصد است و کمبودی در هیچ یک از کالاهای اساسی مشاهده نشده است.
 
عطاپور افزود: خوشبختانه همه اقلام مربوط به کالاهای اساسی مردم در بازار موجود است و چند روز پیش یک مقدار مشکل در بحث روغن بود که با صدور حواله‌هایی بسته‌های فروشگاه‌ها پر خواهد شد و روغن به اندازه کافی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.
 
فرماندار شهرستان جیرفت بیان کرد: مرغ در بازار با توجه به ذخیره خوبی که وجود دارد موجود است و روانه بازار می‌شود، و با سهمیه خوبی که از استان به شهرستان اختصاص داده شد در دسترس مردم ان‌شاءالله قرار خواهد گرفت.
 
کمبودی در کالاهای اساسی خوراکی نداریم
 
به گزارش میدانی خبرنگار "راه آرمان" از جیرفت؛ از فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر در شهرستان جیرفت دریافتیم هیچ قفسه‌ای خالی نیست به ویژه در حوزه روغن که گفته می‌شد پیدا نمی‌شود، البته اقلام با نظارت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
 
به منظور بررسی موجودی اقلام اساسی و مایحتاج مردم به ویژه روغن روانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ شدیم تا شایعه نبود برخی اقلام را راستی‌آزمایی نمائیم.
 
چند روزی است شایعه نبود اقلامی همچون ماکارونی و روغن نقل محافل مجازی شده است و مطالبی با مضمون قفسه‌های خالی از روغن و ماکارونی و کمبود کالا است در صورتی که با بازید و تهیه گزارش میدانی هیچ گونه کمبودی از کالاها و مواد خوراکی مشاهده نشد و همه مغازه‌داران و فروشگاه‌های بزرگ شهرستان جیرفت تکمیل می‌باشند.
 
با گزارشی که از سطح شهر گرفته شد قفسه روغن، ماکارونی، تخم مرغ و لبنیات و دیگر اقلام برقرار است و هم‌اکنون عرضه به گونه‌ای است که هر خانوار برای میزان مصرفی که دارد می‌تواند روغن خریداری نماید.
 
بنابراین طبق بررسی بازار و آمار و ارقام هیچ کمبود کالایی در شهرستان جیرفت مشهود نیست تنها با نظارت و کنترل در اختیار مردم قرار می‌گیرد؛ به نظر می‌رسد مردم نیز با کمی همراهی می‌توانند در این زمینه کمک خوبی نمایند و با آسودگی خاطر کالای مورد استفاده خود را به اندازه لازم تهیه کنند.
 
در مورد عرضه لبنیات و ماکارونی هم در حال حاضر دیگر هیچ مشکلی در بخش عرضه ماکارونی وجود ندارد و ماکارونی در حال توزیع است و هیچ کمبودی مشاهده نشد.
 
مسئولان با تأکید بر کافی بودن ذخایر کشور در حوزه کالاهای اساسی به مردم اطمینان داده‌اند که اقلام پرمصرف سبد خانوارها تأمین است.
 
هیچ مشکلی در تولید و عرضه مرغ، تخم مرغ و روغن خوراکی نداریم و ذخایر روغن در وضعیت عالی قرار دارد و هیچ کمبود کالایی نیست.
 
بر این اساس عصر امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور در فروشگاه‌های بزرگ شهرستان جیرفت، مشاهدات میدانی خود را در قالب خبر و عکس روایت شد تا نمای روشنی از وضعیت بازار و خرید مردم ارایه شود.
 










انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcirqazzt1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما