تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۹
۰
plusresetminus
همایش گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور مسئولان کشوری و استانی در کرمان برگزار شد.
همایش گرامیداشت هفته هلال احمر  در کرمان+تصاویر
به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته هلال احمر گفت: قرارگاه امداد و نجات با همکاری سپاه پاسداران و هدف پوشش حداکثری حوادث در این استان تشکیل می شود.

رضا فلاح در این همایش افزود: فقط در یک حادثه استان کرمان ۱۴ شهرستان درگیر سیل شد و هلال احمر این حادثه را با ‌همکاری سپاه، بسیج و دیگر دستگاه ها، پوشش داد.

وی با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر در توسعه مراکز جامع توانبخشی در جنوب و شرق استان عنوان کرد: امروز نگاه این جمعیت فقط پوشش حوادث نیست و در حوزه درمان، آموزش، و امداد و نجات فعالیت می کند.

وی ادامه داد: وظیفه داریم از اعتماد مردم دیار کریمان و ایران به جمعیت هلال احمر پاسبانی و نگهداری کنیم که روزانه بر این اعتماد افزوده شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این آیین گفت: آموزش های امداد و نجات در استان کرمان نیاز به بروزرسانی دارد لذا حتما از بروزرسانی آن حمایت می‌کنیم و استانداری کرمان به آموزش مداوم در حوزه های مورد نیاز کمک می کند.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه ظرفیت‌های اجتماعی خارج از چارچوب در بحث مدیریتی موفق ترند گفت: کارنامه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نشان می دهد که ایشان ‌در تجربه قرارگاهی و خدمات اجتماعی موفق عمل کرده و پیشنهادات خوبی در حوزه تشکیل قرارگاه امداد و نجات داده و دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز پای کار هستند لذا کرمان ‌پایلون تشکیل این قرارگاه می شود.

وی با اشاره به انتقال تجربه موفق سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به اجرای این تجربیات کمک ‌می‌کنیم، ضمن آنکه هر ظرفیت مورد نیاز را پای کار می آوریم.

فداکار ابراز داشت: هلال احمر ظرفیت های بسیاری دارد که در مواقع بحران از آن استفاده می شود و این ظرفیت در تجهیزات، نیروی انسانی و حوزه ساختاری وجود دارد که باید از آن در فصل غیر بحران به عنوان مازاد استفاده کنیم که نیاز به ایجاد ساختار جداگانه ای دارد.

وی افزود: هلال احمر امکانات مفصلی دارد که قابل استفاده است و اعتماد مردم به هلال احمر بزرگترین ظرفیت برای استان کرمان به شمار می رود.


یعقوب سلیمانی مدیر کل جک معیت هلال احمر جمهوری اسلامی در این همایش با درود به ارواح طیبه شهدا ، روح بلند و ملکوتی حضرت امام رضوان الله تعالی ، شهدای انقلاب و دفاع مقدی، مدافعین حرم، مدافعین سلامت ، شهدای جمعین هلال احمر، خاصه  شهید گرانقدر سردار سلیمانی گفت :داوطلبان هلال احمردر دفاع مقدس با ۴۹۰شهید و تعدادی جانبازتقدیم انقلاب کرده اند و بیش از ۳۰۰ هزار آثار مختلف به دبیرخانه جشنواره ما رسیده که در خصوص جایگاه هلال احمر ونقش شهید سلیمانی در امداد رسانی و ایثارگری‌ها و فداکاری هایش در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ط

  https://armanekerman.ir/vdcb50b8arhb59p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین