تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۹
۰
plusresetminus
رحمان جلالی گفت: با تشکیل ۲۵۰ تیم بازرسی که در قرارگاه نظارت شکل گرفته اند به جد پیگیر امر نظارتی بر قیمت کالاها و وجود کالاهای اساسی در سطح اصناف هستیم.
تشکیل ۲۵۰ تیم بازرسی جهت نظارت بر قیمت ها در بازار/ جاماندگان یارانه هرچه سریعتر اعتراض خود را ثبت کنند

رحمان جلالی معاون سیاسی اجتماعی استانداری کرمان و سخنگوی طرح اصلاح ساختار اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در گفتگو با "راه آرمان "عنوان کرد: همزمان با اولین ساعات اجرایی این طرح بازدید های میدانی از محل های توزیع کالاهای اساسی درسطح شهر کرمان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: در بحث قرار گاه  نظارتی که در دل قرار گاه اصلاح اقتصادی صورت گرفت، بنای ما بر این بود تا بعد از اینکه قیمت ها از سوی ستاد تنطیم بازار به صورت رسمی ابلاغ شد کار نظارتی ما نسبت به یک موئلفه؛ اول وجود کالاهای اساسی و دوم بحث قیمت ها باشد .



معاون امنیتی و سیاسی استانداری کرمان با بیان اینکه روز پنجشنبه وجمعه به صورت میدانی از برخی فروشگاه های زنجیره ای بازدید کردیم اما برخی از فروشگاه ها به واسطه اینکه هنوز قیمت تنطیم بازار به آنها ابلاغ نشده بود وارد فضای خرید محصول و عرضه نشده بودند.


وی ادامه داد: بعد از اینکه بازدید میدانی انجام شد و پیگیری هایی که  صورت گرفت، بازدید سوم را به همراه استاندار، قرارگاه نظارت، مدیر کل تعزیراتی و بازرسین حوزه بسیج اصناف  انجام دادیم که مشخص شد، همه ی فروشگاه های زنجیره ای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای عرضه در قفسه ها و انبارها موجود بود.



سخنگوی طرح  اصلاح اقتصادی در کرمان گفت: در راستای بازدید میدانی سوم از چند واحد عرضه مرغ گرم نیز بازدید شد که در حال حاضر تمامی کالاهایی که شامل طرح هدفمندی شده اند به وفور در سطح بازار وجود دارد.



جلالی  افزود: از امروز با تشکیل ۲۵۰ تیم بازرسی که در قرارگاه نظارت شکل گرفته اند به جد پیگیر امر نظارتی بر قیمت کالا ها  و وجود کالاهای اساسی در سطح اصناف پیگیری خواهد شد.



معاون امنیتی وسیاسی استاندار کرمان در ادامه به مقوله جا ماندگان دریافت یارانه اشاره کرد و گفت: دو نوع اعتراض از سوی مردم به فرمانداری های استان اعلام شده است، گروه اول کسانی هستند که  نسبت به واریزی و قرار گرفتن در دهک انتخابی معترض هستند که باید برای ثبت اعتراض و روند پیگیری به پایگاه خبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه و  در سامانه ای که در نظر گرفته شده است اعتراض خود را ثبت کنند.


وی به گروه دوم جاماندگان اشاره کرد و گفت: عده ای هم هستند که یا در گذشته انصراف داده اند و یا به عنوان فرد جدید باید ثبت نام کنند، بنابر این  باید مراجعه کنند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها به آدرس hadafmandi.ir   مراجعه کنند و نام خود را ثبت کنند، اگر این گروه مشمول دریافت یارانه باشند، سهمیه اردیبهشت و خرداد نیز به آنها پرداخت خواهدشد.



انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcgx39qyak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین