تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با استاندار کرمان گفت: بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.
بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان استان کرمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند
به گزارش " راه آرمان "  رضا رضایی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مختلف صندوق ذخیره فرهنگیان خاطر نشان کرد: با توجه به گستره وسیع آموزش و پرورش در استان کرمان همکاری صندوق ذخیره به آموزش و پرورش استان ضروری است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۵  کلیومتر بر تجاری در آموزش و پرورش استان تاکید کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به تجاری سازی فضاهای آموزشی و در راستای خلق درآمد اختصاصی پایدار در استان کرمان سرمایه گذاری کند.

رضایی با اشاره به موقعیت ویژه یک زمین در مرکز تجاری شهر کرمان گفت: از سرمایه گذاری صندوق ذخیره در این بخش نیز حمایت می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به کمبود مکان های رفاهی و تفریحی ویژه فرهنگیان در استان بر سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در احداث مکان های تفریحی، رفاهی و درمانی تاکید کرد.

رضا رضایی با اشاره به فعالیت شرکت بلور سبز « واگن سازی زرند» و نیروگاه برق خورشیدی در منطقه اسفندقه وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اختصاص درآمد پایدار به آموزش و پرورش استان در راستای هزینه کرد در مناطق جنوبی استان ضروری است.

وی با اشاره به ترک تحصیل، افت تحصیلی و عدم توانایی اولیا در پرداخت هزینه کتب درسی خاطر نشان کرد: ایجاد درآمد اختصاصی پایدار ضرورتی انکار ناپذیر در راستای رفع مشکلات مالی پیش روی آموزش و پرورش است.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کرد.
انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfmvdyew6d01a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین