تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
استاندار کرمان در دیدار مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان کشور و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با وی با بیا اینکه ارائه خدمات درمانی، رفاهی و معیشتی به فرهنگیان ضروری است گفت: آمادگی داریم در هر زمینه ای به آموزش و پرورش کمک کنیم.
ارائه خدمات درمانی، رفاهی و معیشتی به فرهنگیان ضروری است/ آمادگی داریم در هر زمینه ای به آموزش و پرورش کمک کنیم
به گزارش " راه آرمان " محمد مهدی فداکار  استاندار کرمان در این دیدار با اشاره نقش موثر آموزش و پرورش در کشور و جمعیت بالای این دستگاه مهم و زیر ساختی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای نیروی انسانی و جمعیت دانش آموزی آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه گذاری و ظرفیت سازی است.

وی اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای نیروی انسانی در آموزش و پرورش شرکت های بیمه ای و سرمایه گذاری دنبال سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هستند اما باید برای تحقق این مهم برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

فداکار اظهار کرد: با توجه به تاثیر گذاری آموزش و پرورش استانداری کرمان آمادگی دارد در هر زمینه به آموزش و پرورش کمک کند.

استاندار کرمان با تاکید بر همکاری بنگاه های اقتصادی و معادن استان با آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مستحق کمک ویژه است اما این کمک باید در راستای ایجاد درآمد پایدار باشد.

محمد مهدی فداکار با اشاره به جمعیت بالای دانش آموزی و فرهنگی کشور بر ایجاد مکان های تفریحی و رفاهی، زائر سراهای دانش آموزی و درمانی ویژه فرهنگیان توسط صندوق ذخیره تاکید کرد.

وی بر سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در مناطق محروم استان در راستای افزایش اعتماد عمومی و دلگرمی فرهنگیان تاکید کرد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcjxmevyuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین