کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان و نحوه برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی تشریح شد

25 ارديبهشت 1401 ساعت 12:55

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان زمان و نحوه برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش آموزان را در دوره های مختلف تحصیلی تشریح کرد.


به گزارش " راه آرمان "  منصور شیخ پور رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مسئولان سنجش ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با بیان اینکه امتحانات تمامی دوره های تحصیلی در نوبت خرداد ماه امسال به صورت حضوری خواهد بود؛ گفت: امتحانات دانش آموزان دوره ابتدایی از اول تا 10 خرداد ماه 1401 برگزار و نتایج اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امتحانات دوره ابتدایی امسال نسبت به سال های گذشته تغییراتی خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: امتحانات دانش آموزان پایه اول تا سوم از دو درس ریاضی و فارسی، دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم از دروس فارسی، ریاضی و علوم  به صورت کتبی خواهد بود .

 شیخ پور همچنین از برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه ای و کتبی در تمامی مدارس ابتدایی استان با سوالات یکسان خبر داد و اظهارداشت: در تمامی پایه های دوره ابتدایی علاوه بر امتحانات نوبت دوم، مجموعه فعالیت های دانش آموز در طول سال تحصیلی ملاک عمل خواهد بود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان به تشریح زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول پرداخت و با بیان اینکه امتحانات این دوره از یکم تا نوزدهم خردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود؛ گفت: امتحانات دانش آموزان پایه هفتم و هشتم به صورت داخلی و امتحانات دانش آموزان پایه نهم نیز به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود.

منصور شیخ پور با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه از اول لغایت 24 خردادماه به صورت داخلی و مدرسه ای برگزار خواهد شد؛ گفت: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم نیز به صورت نهایی و هماهنگ کشوری از یکم لغایت بیست و هشتم  خرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کرمان تمهیدات خاصی برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته است، سلامت امتحانات و حفظ سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی را شعار امسال حوزه سنجش استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 126943

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126943/زمان-نحوه-برگزاری-امتحانات-نوبت-خرداد-ماه-دانش-آموزان-دوره-های-مختلف-تحصیلی-تشریح

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir