تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
۰
plusresetminus
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان خطاب به وزیر فرهنگ لبنان گفت: از شما درخواست دارم بین کرمان و بیروت یا یکی از شهرهای جنوب لبنان؛ به دلیل موضوع مقاومت و وجود سیدالشهدای مقاومت در کرمان خواهرخواندگی ایجاد شود.
دلیل حضور وزیر فرهنگ لبنان بر مزار حاج قاسم در روز انتخابات پارلمان/ درخواست خواهرخواندگی کرمان با بیروت از طرف استاندار کرمان
به گزارش راه آرمان صبح امروز دکتر وسام محمد المرتضی وزیر فرهنگ لبنان با هیات همراه به کرمان سفر کرد و بعد از زیارت مزار سیدالشهدای مقاومت در دفتر استاندار کرمان حضور یافت.

در ابتدای این دیدار مترجم وزیر لبنان از اصرار او برای زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت و توضیح داد: به دلیل مناسبات کنونی لبنان رسانه ای شدن زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی برای وسام محمد المرتضی پر هزینه است اما او اصرار داشت حتما به زیارت مزار شهید سلیمانی بیاید و این اتفاق حتما رسانه ای شود و در روز انتخابات پارلمان لبنان حتما این سفر و این زیارت حکمتی دارد.

سپس محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به ارادت مردم کرمان به مردم اهل مقاومت و سید مقاومت سید حسن نصرالله گفت: بخش عمده ای از این ارادت کرمانی ها به خاطر علاقه حاج قاسم به سید حسن نصرالله است.
 
استاندار کرمان خطاب به وزیر فرهنگ لبنان عنوان کرد: امروز روز مهمی برای لبنان است؛ این انتخابات به برکت سفر شما به کرمان و دعای شهید سلیمانی انتخابات بسیار خوبی خواهد بود.
 
وی با تاکید بر نقش بی بدیل جبهه مقاومت در دنیا توضیح داد: مقاومت افتخار اسلام و همه آزادگان جهان است نقش مقاومت در نابودی جریان تکفیری غیرقابل انکار است و امروز هم حضور مقاومت بازدارندگی بسیار بزرگی تر را در برابر دشمن ایجاد کرده که جرات اقدام ندارد.
 
فداکار ادامه داد: ما به مقاومت و سید مقاومت سید حسن نصرالله افتخار می کنیم و انشاالله روح شهید سلیمانی کمک مقاومت خواهد بود.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت مقاومت اظهار کرد: از شما درخواست دارم بین کرمان و بیروت یا یکی از شهرهای جنوب بیروت؛ به دلیل موضوع مقاومت و وجود سیدالشهدای مقاومت در کرمان خواهرخواندگی ایجاد شود.
  https://armanekerman.ir/vdceep8znjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین