تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵
۰
plusresetminus
توسط حفاظت محیط زیست صورت گرفت؛

دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی خبر- بافت

نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی خبر در شهرستان های ارزوئیه و بافت موفق شدند شکارچی متخلف و غیرمجاز که یک راس قوچ وحشی را به همراه اسلحه و سایر ادوات شکار با خود داشت را دستگیر کنند.
دستگیری شکارچی غیرمجاز در پارک ملی خبر- بافت
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه متخلف شکار یک راس قوچ وحشی در پارک ملی خبر توسط مامورین حفاظت محیط زیست شهرستان های بافت و ارزوئیه دستگیر شد.

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی خبر حین گشت و کنترل در منطقه متوجه حضور سه نفر متخلف می شوند.

وی افزود: مأموران که دو نفر بودند به دلیل تعداد متخلفان و همچنین پستی و بلندی های منطقه و احتمال فرار متخلفین، موضوع را به مرکز گزارش داده و تقاضای نیروی کمکی می کنند که بلافاصله با حضور اکیپی از مأموران محیط زیست شهرستان بافت تلاش برای برخود قانونی با متخلفان آغاز می شود.

تاج پور تصریح کرد: با رسیدن نیروی کمکی، مامورین اجرایی به صورت نامحسوس به شکارچیان غیرمجاز نزدیک می شوند که متخلفین با مشاهده ماموران اقدام به فرار می کنند.

وی بیان داشت: در این ماموریت یک نفر از شکارچیان غیرمجاز با لاشه یک راس قوچ شکار شده، یک قبضه سلاح پنج تیر ساچمه زنی دارای مجوز و سایر ادوات شکار و صید دستگیر می شود.

رئیس اداره پارک ملی خبر عنوان کرد: نیروهای محیط زیست پس از هماهنگی با مقام قضایی گوشی تلفن همراه متخلف را در حضور خودش مورد بازبینی قرار می دهند که در این بازبینی، تصاویر شکار یک راس قوچ و یک سر گراز به دست می آید و متخلف به همراه پرونده تخلف به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان ارزوئیه تحویل داده می شود.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdci5qaz3t1ar32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما