کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

با توزیع اقلام، در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم

26 ارديبهشت 1401 ساعت 16:57

مسلم مروجی‌فرد از تأمین و توزیع اقلام خوراکی در جنوب کرمان خبر داد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در قالب گشت ویژه اقدام مشترک و سایر اعضا ستاد تنظیم بازار جنوب کرمان از تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار شهرستان بازدید کرد.
 
مروجی‌فرد در این خصوص گفت: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.
 
وی افزود: قرارگاه بازرسی و نظارت بر بازار در جنوب کرمان از هفته گذشته تشکیل و به همت اعضاء، برنامه‌ریزی دقیقی جهت تأمین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز خانوار انجام شده است.
 
مسلم مروجی‌فرد تصریح کرد: این سازمان از ابتدای طرح اصلاح نظام یارانه‌ای در هفته گذشته با تشکیل روزانه ۲۰ تیم، نسبت به بازرسی از اصناف اقدام و اشرافیت کاملی نسبت به انبارها، کالاها و ذخایر اساسی در جنوب استان دارد.
 
وی با اشاره به ادامه روند سخت‌گیرانه بازرسی‌ها، گفت: در شرایط کنونی کشور، حکم احتکارکنندگان و قاچاقچیان کالاهای اساسی مردم مانند کسانی است که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کنند و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها تنها مربوط به کالاهای اعلامی شامل تخم‌مرغ، مرغ، روغن نباتی و لبنیات است و هیچ‌کس حق ندارد غیر از کالاهای اساسی اعلام شده، قیمت کالاهای دیگر را به خصوص در حوزه حمل و نقل افزایش دهد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 126962

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126962/توزیع-اقلام-جنوب-کرمان-کمبود-کالای-اساسی-نداریم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir