تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:

با توزیع اقلام، در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم

مسلم مروجی‌فرد از تأمین و توزیع اقلام خوراکی در جنوب کرمان خبر داد.
با توزیع اقلام، در جنوب کرمان کمبود کالای اساسی نداریم
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در قالب گشت ویژه اقدام مشترک و سایر اعضا ستاد تنظیم بازار جنوب کرمان از تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار شهرستان بازدید کرد.
 
مروجی‌فرد در این خصوص گفت: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.
 
وی افزود: قرارگاه بازرسی و نظارت بر بازار در جنوب کرمان از هفته گذشته تشکیل و به همت اعضاء، برنامه‌ریزی دقیقی جهت تأمین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز خانوار انجام شده است.
 
مسلم مروجی‌فرد تصریح کرد: این سازمان از ابتدای طرح اصلاح نظام یارانه‌ای در هفته گذشته با تشکیل روزانه ۲۰ تیم، نسبت به بازرسی از اصناف اقدام و اشرافیت کاملی نسبت به انبارها، کالاها و ذخایر اساسی در جنوب استان دارد.
 
وی با اشاره به ادامه روند سخت‌گیرانه بازرسی‌ها، گفت: در شرایط کنونی کشور، حکم احتکارکنندگان و قاچاقچیان کالاهای اساسی مردم مانند کسانی است که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد می‌کنند و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: به مردم اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی نداریم و ذخایر به اندازه کافی موجود است.
 
وی خاطرنشان کرد: طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها تنها مربوط به کالاهای اعلامی شامل تخم‌مرغ، مرغ، روغن نباتی و لبنیات است و هیچ‌کس حق ندارد غیر از کالاهای اساسی اعلام شده، قیمت کالاهای دیگر را به خصوص در حوزه حمل و نقل افزایش دهد.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcd990fxyt0xn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما