تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
۰
plusresetminus
با حضور معاون استاندار کرمان صورت گرفت؛

آیین معارفه فرماندار جدید ارزوئیه

با حضور دکتر جلالی معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولین و مردم در مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید ارزوئیه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش ارزوئیه برگزار و در این مراسم از زحمات آقای منظری توکلی تجلیل و آقای رضا اسماعیل کاخ به سمت فرمانداری ارزوئیه منصوب شد.
آیین معارفه فرماندار جدید ارزوئیه
به گزارش راه آرمان  طی حکمی از سوی دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، رضا اسماعیل کاخ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ارزوئیه معرفی و آیین معارفه وی در مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

در این مراسم ابتدا امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از جناب آقای منظری توکلی فرماندار سابق ، انتصاب جناب آقای رضا اسماعیل کاخ را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ارزوئیه تبریک گفت و اظهار داشت: با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری باید رئیس محترم جمهور را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یاری کنیم.

در ادامه مراسم محمدی نماینده شهرستان های ابر در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از آقای منظری توکلی به واسطه خدمات صورت گرفته تشکر نموده و از فرماندار شهرستان خواست با عزمی جدی و روحیه ای انقلابی در جهت پیشرفت شهرستان گام بردارد.
 

در ادامه مراسم منظری توکلی فرماندار سابق شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی دوران خدمت در فرمانداری شهرستان ارزوئیه از مسئولان استان و شهرستان و همچنین مردم نجیب شهرستان به واسطه همراهی طی مدت خدمت ایشان تقدیر و تشکر و برای فرماندار شهرستان آرزوی توفیق کرد.


در این مراسم آقای دکتر جلالی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری کارآیی، اثربخشی و بهره‌وری را مهمترین مسائل مدیریتی عنوان کرد و گفت: سبک مدیریت جهادی را باید از حاج قاسم بیاموزیم.


وی بیان داشت: جنس مدیریتی حاج قاسم کشور را نجات می‌دهد، شاخص برای اثربخش و کارا بودن و مدیریت بهره‌وری در مکتب شهید سلیمانی است.


دکتر جلالی تصریح کرد: در استفاده از ظرفیت‌ها باید به شهید سلیمانی نگاه کرد، جمله کلیدی ایشان است که میزان فرصتی در تهدیدات وجود دارد در فرصت‌ها نیست.


وی اظهار کرد: امروز شخصیتی سکان اجرایی کشور را در دست گرفته و می‌بینیم بخش‌هایی از مکتب شهید سلیمانی در بدنه مدیریتی کشور در حال پیاده‌سازی است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: فردی به سراغ جراحی اقتصادی رفته و آبروی خود را برای مردم گذاشته است تا گرانی بر آنها فشار نیاورد.


 دکتر جلالی ابراز داشت: گفتمان دولت سیزدهم در کار شبانه‌روزی، خدمت بی‌منت و صادقه، عزت در سیاست خارجه، منبعث از مکتب شهید سلیمانی است و فرماندار دولت آقای رئیسی باید این مسئله را پیاده کند.


وی عنوان کرد: عصاره وصیتنامه شهید سلیمانی، ولایت‌پذیری است و مقام معظم رهبری بهترین راهبردها را در بسیاری از مشکلات داد‌ه‌اند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تکریم از خدمات «حمید منظری توکلی» در فرمانداری شهرستان ارزوئیه گفت: ریل‌گذاری که در شهرستان ایجاد شده حتما باید تقویت شود.


وی با معرفی «رضا اسماعیل کاخ» تاکید کرد: باید با نگاه به اسناد بالادستی، نقشه راه شهرستان تعریف و بیانیه گام دوم انقلاب، سهم اقتصاد مقاومتی در اقتصاد شهرستان، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نقشه مهندسی علمی شهرستان و سند آمایش مبنای قرار گیرد.


وی افزود: از امروز تمام بازی‌ها و جریان‌ها و جناح بازی‌‌ها باید رنگ ببازد و همه در کنار هم قرار گیرند ضمن آنکه جناح چپ و راست در گفتمان دولت رئیسی و مکتب شهید سلیمانی جایی ندارد


آقای اسماعیل کاخ سرپرست فرمانداری شهرستان در این مراسم ضمن بیان یک خاطره از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت باید ببینیم وصیت نامه سیاسی ،الهی و دغدغه فکری حاج قاسم چه بوده است.


وی افزود: نمونه منظومه فکری حاج قاسم دولت سازی است و با کمک مردم شهرستان میتوانیم شهرستان ارزوئیه را به یک الگوی موفق کشوری تبدیل کنیم.


فرماندار شهرستان تصریح کرد: طبق فاکتورهایی که مقام معظم رهبری بیان نمود و با شناختی که از مردم شهرستان ارزوئیه دارم اکثر مردم شهرستان انقلابی هستند.


اسماعیل کاخ تعامل با همه ادارات شهرستان با محوریت امام جمعه و سپاه را مهم دانست و افزود: استفاده از ظرفیت این دو نهاد مقدس در کنار سایر ظرفیت های شهرستان از جمله استفاده از نخبه ها جهت پیشبرد برنامه های بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار دارد.


رضا اسماعیل کاخ خود را فرماندار همه مردم شهرستان با هر سلیقه سیاسی دانست و تاکید نمود در برنامه های پیش رو از همه سلایق سیاسی جهت پیشرفت شهرستان بهره خواهیم برد.


وی در پایان از استاندار ،معاونان وی ،سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان،امام جمعه ، نماینده مردم شریف شهرستان ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و مردم نجیب شهرستان ارزوئیه تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام / جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdciqqazyt1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما