کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط آموزش و پرورش ارزوئیه صورت گرفت؛

جشن تکلیف دانش آموزان پسر ارزوئیه

27 ارديبهشت 1401 ساعت 8:09

جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس شهرستان ارزوئیه با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان در محل مصلی قدس ارزوئیه برگزار شد.


به گزارش راه آرمان از ارزوئیه جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس نهم دی، سید الشهدا(ع) و امیر کبیر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کارشناس قرآن،عترت و نماز، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی، فرمانده بسیج دانش آموزی و جمعی از فرهنگیان و اولیا دانش آموزان در محل مصلای قدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

در این آیین معنوی تربیتی ، دانش آموزان پسر با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند تا با عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات به فرامین خداوند بزرگ عمل نموده و همیشه قدردان نعمت‌های الهی باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک این روز مهم به دانش آموزان تازه به سن تکلیف رسیده؛ اظهار داشت: امروز فصل جدیدی از زندگی برای شما شروع خواهدشد و  انسان همزمان با سن تکلیف در انجام فرائض و واجبات خود تلاش می‌کند و این موجب خواهد شد تا هرگز اسیر هوای نفس نشود.

وی خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان از امروز در قالب ادای فریضه نماز، به صورت ویژه مستقیما با خدای مهربان ارتباط برقرار می‌کنید.

در ادامه حجت الاسلام حاتمی پور افزود:‌‌ سن تکلیف شروع و سرآغاز تحول و مرحله پراهمیتی در زندگی انسان برای ورود به عالم معنویت است. ورود به سن تکلیف یعنی حرکت به سمت کمال و در این مسیر است که مسئولیت عبودیت و بندگی خدای متعال برعهده انسان گذاشته می‌شود.


در ادامه این مراسم دانش آموزان به صورت دسته جمعی نماز جشن تکلیف خود را اقامه کرده و بسته‌ های عبادت خود را از مسئولان دریافت کردند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده


کد مطلب: 126968

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/126968/جشن-تکلیف-دانش-آموزان-پسر-ارزوئیه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir