تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۹
۰
plusresetminus
توسط آموزش و پرورش ارزوئیه صورت گرفت؛

جشن تکلیف دانش آموزان پسر ارزوئیه

جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس شهرستان ارزوئیه با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان در محل مصلی قدس ارزوئیه برگزار شد.
جشن تکلیف دانش آموزان پسر ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس نهم دی، سید الشهدا(ع) و امیر کبیر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، کارشناس قرآن،عترت و نماز، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی، فرمانده بسیج دانش آموزی و جمعی از فرهنگیان و اولیا دانش آموزان در محل مصلای قدس شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

در این آیین معنوی تربیتی ، دانش آموزان پسر با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند تا با عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات به فرامین خداوند بزرگ عمل نموده و همیشه قدردان نعمت‌های الهی باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک این روز مهم به دانش آموزان تازه به سن تکلیف رسیده؛ اظهار داشت: امروز فصل جدیدی از زندگی برای شما شروع خواهدشد و  انسان همزمان با سن تکلیف در انجام فرائض و واجبات خود تلاش می‌کند و این موجب خواهد شد تا هرگز اسیر هوای نفس نشود.

وی خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان از امروز در قالب ادای فریضه نماز، به صورت ویژه مستقیما با خدای مهربان ارتباط برقرار می‌کنید.

در ادامه حجت الاسلام حاتمی پور افزود:‌‌ سن تکلیف شروع و سرآغاز تحول و مرحله پراهمیتی در زندگی انسان برای ورود به عالم معنویت است. ورود به سن تکلیف یعنی حرکت به سمت کمال و در این مسیر است که مسئولیت عبودیت و بندگی خدای متعال برعهده انسان گذاشته می‌شود.


در ادامه این مراسم دانش آموزان به صورت دسته جمعی نماز جشن تکلیف خود را اقامه کرده و بسته‌ های عبادت خود را از مسئولان دریافت کردند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdcjmmevouqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما