تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۱
۰
plusresetminus
مهدی حسینی نژاد با بیان اینکه روز گذشته مانور نظارتی از سوی همه دستگاه های زیر مجموعه برگزار شد، افزود: در این مانور نظارتی ۲۶۳ اکیپ از ۲۸۰۰ واحد بازرسی شد و پرونده های متخلفان نیز شکل گرفته که آنها هم به تعزیرات داده خواهد شد.
۱۳ هزار و ۷۰۰ بازرسی در قالب طرح هدفمندی و کنترل نظارت ها صورت گرفته است
به گزارش" راه آرمان "مهدی حسینی نژاد مدیر کل صمت استان کرمان در جلسه تنظیم بازار استان گفت: ۱۳ هزار و ۷۰۰ بازدید در قالب حافظان نظام در سطح استان صورت گرفته است.
 
وی تاکید کرد: در روند بازرسی ها ۱۴۰۰ پرونده تخلف هم محرز شده که به تعزیرات معرفی می شوند و این بازرسی ها در قالب ۹ کمیته زیر مجموعه قرارگاه تنظیم بازار انجام شده است.
 
حسینی نژاد با بیان اینکه روز گذشته مانور نظارتی از سوی همه دستگاه های زیر مجموعه برگزار شد، افزود: در این مانور نظارتی ۲۶۳ اکیپ از ۲۸۰۰ واحد بازرسی شد و پرونده های متخلفان نیز شکل گرفته که آنها هم به تعزیرات داده خواهد شد.
 
مدیر کل صمت ضمن گلایه از دیده نشدن خدمات استان در رسانه ها اذعان کرد: حجم کاری که صورت می گیرد باید از طریق رسانه ها اعلام شود و کمیته اطلاع رسانی پویا تر و فعال تر عمل کند، تا به سمع مردم برسد که مسئولان در سطح استان به جد مراقب افزایش قیمت ها هستند.
 
حسینی نژاد اذعان کرد: تعیین نرخ قیمت های جدید هنوز در سطح ملی مشخص نشده است گرچه در سطح ملی قیمت ها را پیگیری می کنیم اما این موضوع یک پروسه زمانبر دارد.
 
وی با تاکید بر این موضوع که استان نمی تواند منتظر اعلام نرخ ملی باشد، گفت: اتحادیه ها در سطح استان باید آنالیز قیمت ها انجام شودو ما به یک نرخ واحد برسیم تا از روی نا اگاهی یک واحد مشمول جریمه نشود.

حسینی نژاد در خصوص بازرسی های روز گذشته در شمال استان، گفت: ۶۳ تیم نظارتی در شمال استان شکل گرفت که ۳۱ تیم آن متعلق به استان کرمان است.
 
تیم های نظارتی از بسیج اصناف جهاد کشاورزی اتاق اصناف غله و حافظان نظام تشکیل شده است که ۱۹۵ نفر کار بازرسی را انجام دادند.

انتهای پیام/ طهماسبی
https://armanekerman.ir/vdccmeqsx2bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین