تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱
۰
plusresetminus
جشنواره آواها و نغمات قرآنی با حضور ۶ گروه سرود و تواشیح قرآنی در عنبرآباد برگزار شد
جشنواره آواها و نغمات قرآنی در عنبرآباد برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" صبح امروز ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، مدیرکل ارشاد جنوب استان، جانشین سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان و گروه های سرود و تواشیح جنوب کرمان، جشنواره آواها و نغمات قرآنی در عنبرآباد برگزار شد.

بهرام مسلمی مهنی در این آئین گفت: همگرایی و هم افزایی بسیار خوبی در حوزه فرهنگ در شهرستان عنبرآباد وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: جشنواره آواها و نغمات قرآنی از سری برنامه های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای توسعه فعالیت های فرهنگی منطقه یک راهبرد عدالت محور در جنوب کرمان را دنبال می کنیم بنابراین امروز عنبرآبادی ها میزبان این جشنواره هستند.

مسلمی مهنی اظهار کرد: از ابتدای شروع سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان تلاش کردیم تا هر یک از هفت شهرستان میزبان یک جشنواره باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم تکیه بر فرهنگ عمومی است بنابراین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را از حالت تصدی گری خارج کردیم و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی به موسسات واگذار شده و این اداره کل ناظر اجرای این برنامه ها است.

وی با اشاره به حمایت از موسسات فرهنگی، عنوان کرد: ارشاد در نظر دارد با حمایت از این موسسات زیر ساخت فرهنگی آنها را تقویت کند و از آنجایی که عنبرآباد زیر ساخت قوی ندارد بنابراین به دنبال تقویت زیرساخت های فرهنگی این شهرستان هستیم.

بهرام مسلمی مهنی گفت: این جشنواره با حضور ۶ گروه سرود و تواشیح قرآنی در این شهرستان برگزار شد و پس از داوری ۳ گروه به مرحله نهایی جشنواره راه می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: جا دارد از همگرایی و هم افزایی اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در برگزاری جشنواره آواها و نغمات قرآنی تشکر کنم.



انتهای پیام/بهادری  https://armanekerman.ir/vdcg739qwak9xy4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما