تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
۰
plusresetminus
مسلم مروجی‌فرد گفت: مشکل تأمین سوخت کارخانه‌های رب گوجه جنوب کرمان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید حل و رفع شد.
مشکل تأمین سوخت کارخانه‌های رب گوجه جنوب کرمان حل شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از حل مشکل تأمین سوخت واحد‌های تولید رب گوجه فرنگی جنوب کرمان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

مروجی‌فرد در این خصوص افزود: در جنوب کرمان ۱۳ واحد تولید رب گوجه فرنگی فعالیت دارند که به دلیل فصلی بودن این محصول، برخی کارخانه‌ها با مشکل تأمین سوخت مواجه بودند.

وی بیان کرد: بیشترین زمان کار کارخانه‌ها در فصل بهار و اردیبهشت‌ماه است که با توجه به اهمیت موضوع، در این جلسه مصوب شد شرکت نفت برای تأمین سوخت مورد نیاز واحد‌های تولید رب گوجه فرنگی جنوب کرمان همکاری لازم را داشته باشد.

مروجی‌فرد تصریح کرد: در این جلسه همچنین مشکل تخصیص زمین یک واحد تولید ذغال نیز مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته و همکاری محیط زیست مصوب شد با رعایت فاصله از حریم رودخانه، مشکل این طرح نیز حل و استعلام آن توسط محیط زیست مثبت صادر شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ضمن تشکر از همکاری نهاد و اداره‌های دیگر در جهت فعال‌سازی طرح‌های اقتصادی جنوب کرمان، گفت: کمک به فعال‌سازی طرح‌های صنعتی و معدنی، علاوه بر رونق اقتصادی موجب ایجاد اشتغال پایدار برای مردم جنوب کرمان می‌شود که اکنون جزو اولویت‌های کاری در جنوب کرمان است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdn90fnyt0xn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما