تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸
۰
plusresetminus
به‌مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، نمایشگاه تخصصی سکه‌های کشورهای جهان در سینمای آزادی شهرستان زرند رسما افتتاح شد.
اولین نمایشگاه تخصصی سکه‌های کشورهای جهان در زرند افتتاح شد
به گزارش راه آرمان؛ رئیس میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش و جایگاه موزه‌ها در حفظ آثار تاریخی، انتقال مفاهیم فرهنگی از گذشته به آینده، و نگهداری مطمئن آثار گذشتگان از منظر فیزیکی گفت: امسال در صورتی که خانه‌ی تاریخی و ثبت ملی انصاف نعیم آباد به مرحله‌ی بهره برداری برسد نخستین موزه‌ی قضا و دادرسی مربوط به اسناد، مکاتبات، احکام، وسایل اداری خانه‌های انصاف در یک قرن مهیای خدمات دهی به جامعه خواهد شد، از طرفی با تعاملی که با جهاد کشاورزی داشتیم بحث موزه‌ کشاورزی نیز در محل جهادکشاورزی راه اندازی خواهد شد.
 
رئیس میراث فرهنگی زرند از اقدام آقای جعفر رحمانی (از فعالان حوزه گردشگری) و خانواده اش در جمع آوری سکه‌های جهان که در مدت ۲۰ سال گردآوری شده تمجید کرد و این اقدام را در راستای نزدیک کردن فرهنگ‌های جوامع جهانی به یکدیگر مهم دانست.
 
اسلامی با قدردانی از شهردار زرند و رئیس ارشاد اسلامی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی که در فراهم کردن زمینه این نمایشگاه همکاری داشتندمی گوید: اتفاق خوبی است که مدیریت شهرداری زرند با علاقمندی پیگیر چنین رویداد‌های فرهنگی است و امیدواریم در آینده با همکاری با این سازمان مردمی در شهر‌های مختلف، گام‌های ماندگاری برداریم.
 
 این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل نگارخانه سالن سینما آزادی شهرداری زرند برای بازدید عموم از ساعت ۹صبح تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶تا ساعت ۲۰ دائر خواهد بود.
 
انتهای پیام/قنبرزهی 
https://armanekerman.ir/vdcdz50f9yt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما