تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۱
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در جمع خبرنگاران رفسنجان و انار؛

۵۰ درصد تولیدات سایپا و ایران خودرو به فرزند آوری اختصاص یافت

حجت الاسلام جلائی گفت: ۵۰درصد از تولیدات خودروی کشور به نام مادران باردار دارای شرایط ثبت می شود.
۵۰ درصد تولیدات سایپا و ایران خودرو به فرزند آوری اختصاص یافت
به گزارش‌ راه آرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران رفسنجان و انار که برای بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب به تهران اعزام شدند اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در تهران با ناشران بیش از ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) تصمیم درستی بود که با فروکش کردن بحران کرونا گرفته شد.
 
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین بیان کردن مسایل است افزود: باید با اطلاعات دقیق و صحیح زمینه آگاه سازی مردم را فراهم کرد.
 
حجت الاسلام جلالی بیان کرد: ما رسالت سنگین در اجرای طرح ساماندهی یارانه ها و عدالت سازی آن داریم دغدغه مقام معظم رهبری هم حول سه محور معیشت و یارانه مردم، فرزندآوری و ساماندهی فضای رسانه تاکید دارند و به مسیولین توصیه های ارائه دادند تا در جامعه آرامش حاکم باشد.
 
وی بیان کرد: در مورد افزایش جمعیت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز متخصصان صحبت کردیم، و در خصوص فرزند آوری قرار بر این شد که غربالگری برای مادران باردار بالای ۳۵ سال جهت تایید سلامت جنین انجام شود.
 
حجت الاسلام جلالی ادامه داد: برای رفع موانع طرح مذکور به طور مداوم با مسیولان سازمان های مربوطه رایزنی می کنیم تا مشکلات و موانع موجود برطرف شود که توانستیم ۵۰ درصد تولیدات سایپا و ایران خودرو را به فرزند آوری اختصاص دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: ۵۰درصد از تولیدات خودروی کشور به نام مادران باردار دارای شرایط ثبت می شود.
 
جلالی بیان کرد: تا به حال تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که در حال حاضر ۲۰ درصد این طرح قانون حمایت از خانواده و فرزندآوری را توانستیم عملیاتی کنیم.
 
وی در خصوص اجرای طرح ساماندهی یارانه ها و توزیع عادلانه آن هم گفت: دولت سیزدهم برای رفاه حال مردم و جلوگیری از التهابات در جامعه به میدان جنگ اقتصادی آمده و مسیولان هم باید آستانه صبر خود را بالا ببرند و به مردم آرامش دهند. حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: بیش از ۶۰هزار نفر از اتباع افغانستانی در رفسنجان زندگی می کنند که ۵ هزار نفر از آن ها فاقد هویت و شناسنامه هستند که باید شناسایی و تعدیل شوند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgzu9qyak9xz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما