تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
۰
plusresetminus
حسن سنجری اهم برنامه های اجرایی هفته بسیج عشایری را در شهرستان فهرج تشریح کرد.
تشریح برنامه های هفته بسیج عشایری در فهرج
حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج عشایر گفت: عشایر، سربازان پرافتخار و همیشه وفادار اسلام و انقلاب و مرزدارانی غیور، مؤمن و سلحشور هستند.

وی افزود: عشایر غیور در عرصه های مختلف با اتکا بر قدرت لایزال الهی و تبعیت از آرمان­‌های بلند انقلاب اسلامی و بنیان­‌های عظیم فکری امام خمینی کبیر «ره» و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

سنجری در ادامه به اهم برنامه های اجرایی حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید سلیمانی سپاه فهرج در هفته بسیج عشایر اشاره و بیان کرد: غبار روبی قبور مطهر شهدای عشایر شهرستان و دیدار با خانواده معظم شهدای عشایر در آغازین روزهای هفته جاری انجام میشود.

فرمانده سپاه فهرج همچنین در حاشیه نماز جمعه این هفته که با حضور حداکثری عشایر غیور همراه خواهد بود همایش سران طوایف و عشایر و برگزاری میز خدمت با حضور رییس اداره عشایری شهرستان بم و فرمانده حوزه عشایری فهرج اجرا می شود.

وی از دیدار سران طوائف و عشایر با امام جمعه شهرستان و همچنین توزیع بسته های کمک معیشتی به عنوان دیگر برنامه های این هفته نام برد و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته واکسیناسیون و گندزدایی دام عشایر نیز با همکاری اداره دامپزشکی انجام خواهد شد.

سنجری خاطر نشان کرد: همچنین در صورت فراهم شدن مقدمات کار ویزیت رایگان را نیز در دستور کار داریم تا بتوانیم خدمات شایانی را به عشایر عزیز و گرانقدر طی این هفته ارائه بدهیم.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcb5zb85rhb5gp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما