تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰
۰
plusresetminus
جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان در سفر به شهرستان ارزوئیه به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان با رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه دیدار و گفتگو کرد.
سفر مدیرکل بیمه سلامت استان به ارزوئیه
به گزارش راه آرمان از ارزوئیه ، جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان به اتفاق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری دیدار کرد.

در این دیدار جعفری اظهار کرد: با تدبیر دولت سه دهک پایین جامعه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند و امیدواریم در آینده نزدیک دهک های بیشتری را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

وی پزشک خانواده را بهترین مشاور در سطح روستاها عنوان کرد و افزود: افراد زیادی در روستاهای شهرستان تحت پوشش بیمه رایگان قرار دارند و  به طور مستمر روند اجرای کار در این مراکز از سوی کارشناسان بیمه کنترل می شود.

در این دیدار اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه ضمن بیان حدیث از پیامبر اکرم (ص) در خصوص نعمت سلامتی و امنیت گفت: تمام ظرفیت های شهرستان جهت رفاه حال مردم عزیز شهرستان بسیج می باشد و امیدواریم با تدابیر دولت همه افراد در آینده نزدیک بیمه شوند تا خانواده ها دغدغه درمان نداشته باشند.

وی همچنین به مناسبت هفته جمعیت از تدابیر دولت در خصوص پوشش درمان ناباروری زوجین افزود: تحت پوشش قرار دادن هزینه های گزاف درمان ناباروری که در حال انجام است می تواند تحول بزرگی در خصوص افزایش جمعیت داشته باشد.

در ادامه جلسه امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه ضمن ارائه گزارشی از  آخرین اقدامات صورت گرفته جهت بیمه رایگان در شهرستان از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار درخصوص خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای راه اندازی آزمایشگاه  مرکز خدمات جامع سلامت دهستان دهسرد خبر داد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdccimqs12bqix8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما