تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۵
۰
plusresetminus
مسلم مروجی‌فرد از امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) جیرفت خبر داد.
امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صمت جنوب کرمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مسلم مروجی‌فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور ترویج و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و در راستای استفاده از ظرفیت متقابل صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد در توانمندسازی، کار آفرینی مددجویان و ارائه خدمات مؤثر به نیازمندان، بین این دو نهاد منعقد شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تلاش در جهت هم‌افزایی توانمندی‌ها و امکانات برای مبارزه با فقر و محرومیت در راستای منویات مقام معظّم رهبری مدظله العالی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند به ویژه در مناطق محروم جنوب کرمان را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

مروجی‌فرد تصریح کرد: همکاری در ایجاد فضای کسب و کار ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد، ایجاد مراکز نیکوکاری و مراکز تخصصی اشتغالزایی ویژه این افراد، حامی یابی و جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مناسبت‌های مختلف جهت ایتام و نیازمندان، همکاری در جهت جذب افراد تحت حمایت و مددجویان در واحدهای تولیدی زیرمجموعه را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی همچنین افزود: شناسایی و معرفی مددجویان جویای کار و اعطای بسته‌های تشویقی به واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تأکید کرد: واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری که در این توافق‌نامه شرکت کنند و برای افراد تحت حمایت کمیته امداد در واحد‌های خود اشتغالزایی کنند، می‌توانند از تسهیلات ۱ میلیارد ریالی به ازای هر اشتغال ایجادی استفاده نمایند.

وی همچنین گفت: معافیت سهم بیمه تأمین اجتماعی به مدت چند سال برای کارفرمایانی که نسبت به جذب و به کارگیری افراد تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اقدام می‌نمایند، نیز از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه می‌باشد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcdx50foyt0xz6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما