تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
۰
plusresetminus
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اصفهان شهر و سرزمین جهاد است، بعضی ها حس کنند خبری در راه است اما دشمن افول کرده و به غروب نزدیک شده است.
غروب دشمنان نزدیک شده است/ ما به پای آرزوهای ملت تا پای جان می‌مانیم
به گزارش راه آرمان؛  به نقل از  صاحب نیوز؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنج‌شنبه در سالگرد شهدای حادثه تروریستی خاش در گلستان شهدای اصفهان در جمع مردم و خانواده‌های شهدا اظهار کرد: به اصفهان افتخار می‌کنم به مردان مجاهد و شهیدان درخشان و این دیار ارادت دارم و خود را ذره‌ای ناچیزی در برابر عظمت این خانواده‌ها می دانم، اجر خانواده شهدا کمتر از اجر شهیدانشان نیست.  شخصی که شهید می شود به آرزوی خود می رسد و آن کس که می‌ماند آرزوهایش را به پیشگاه خدا هدیه میکند.
فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اصفهان شهر و سرزمین جهاد است، صحنه شهادت است، میدان وفاداری است، صحنه فداکاری است، تجلی‌گاه صادق وعده الهی است، جلوه گاه روح بلند مردان و زنانی است که اگر قرن ها آرزو می کردند در آن صحنه های سخت می‌بودند و در این سال‌های سخت به وعده های خود عمل کردند.
وی بیان کرد: قطعا تمام کوچه‌ها و خیابان های این شهر و اطراف همه با نام شهیدان طنین است، خانه‌ای که از آن شهیدی را برای دفاع از دین خدا می فرستد، وداع بی بازگشت انجام می‌دهد ثوابی بی‌بدیل انجام می‌دهد.
سردار سرلشکر سلامی توضیح داد: اگر کسی در ملتی لباس جهاد را در بیاورد لباس ذلت می‌پوشد، اگر ما در گلستان شهدا جمع شده ایم اولین بشارت این است که شهدا ضامن عزت همه ما شده‌اند، شهدا حصار اصلی امنیت ما هستند، این حقیقت است اصفهان سرزمین حماسه‌ها است.
وی اذعان داشت: شهدا اسلام را در مقابل کفر پیروز کردند، دشمنان تمام هدفشان این است که امام مسلمین در صحنه های سخت دوباره تنها بماند اما این ملت بزرگ آرزوهای دشمن را دفن می کند، دشمن آرزوهایش را هر روز در اثر استقامت شما در برابر تحمل شما در قبرستان ها دفن می‌کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دشمنان می‌دانند چگونه جوانان ما در میدان‌ها برخط می‌شوند تا سیاست شیطان را با شکست مواجه کنند، ما مستمرا تمام تفکر و آرزوسازی دشمن را تعقیب می کنیم مجبوریم روزانه آن‌ها را رصد کنیم لحظه‌ای نیست که کاخ سفید نشینان سیاه‌بخت و همراهان و همرازان آنان برای شکستن این ملت نقشه نکشند تمرکز آنان بر این ملت و قاعده بسیج ما است. به دنبال جداسازی و تفکیک هستند و ما می دانیم امام مومنان دیگر تنها نمی‌ماند.
وی تاکید داشت: دشمنان شما را نمی‌شناسد هر روز با تصورات باطن توطئه می چیند، باید دید چگونه یک ملت در اوج تنهایی در ۴۴ سال پیش در یک نظام جهانی این چنین پابرجا و باشکوه جلوه جمال الهی را به نمایش می‌گذارند شکست دادن این دشمنان جز به تایید الهی ممکن نبود. صبر و توکل ثبات قدم همه‌ی این معانی در روح و کلام اخلاق شهدا جلوه های دل‌انگیزی داشت و هیچ کس به خود اجازه نمی‌داد میدان را ترک کند.
سردار سر لشکر سلامی اعلام کرد: خدارا شاکریم با رویش های مختلف خود  نشانه‌های دیگر ظاهر کرد میدان جهاد ادامه یافت با اطمینان می گویم اگر جوانان ما نبودند داستان این شکوه، امنیت و عزت نبود ما پیشرفت های بی‌نظیری کرده‌ایم که هنر ولایت است که با یک دست دشمن را متوقف کرده است و با دستی دیگر کشور را جلو می برد. دشمن می‌داند کجا را نشانه بگیرد.
وی تصریح کرد: در تاریخ پیدا نخواهید کرد کشوری در محاصره جهانی در فشار سیاسی ده ها سال ایستادگی کند و دست های دشمن را ببندد، قرآن وحی جاری است که می گوید یاد بیاورید دشمنان میخواستند شمارا محاصره کنند اما خداوند دست های آن‌هارا بست، ما آزادی عمل داشتیم با ابتکار عمل پیش می رفتیم و می رویم و دشمن نمی‌تواند در مقابل این عمل کوچک‌ترین تکانی بخورد، دشمن یارای پاسخ دهی ندارد و این نصرت الهی است که امام ملتمان امام خامنه‌ای عزیز اینگونه میتواند دشمنان را مدیریت کند و اجازه عملی به دشمنان ندهد اما خود و همیارانش آزادی عمل داشته باشند.
فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: دشمن شایعه می‌سازد، حرف زیاد می زد، تهی از حقیقت و خالی از محتوا است و خیال می بافد و توهم می‌پراکند که بعضی ها حس کنند خبری در راه است اما دشمن افول کرده و  به غروب نزدیک شده است. شما تازه در میانه‌ی سپهر حماسه های جاودان اسلام خورشید قرار دارید چراکه انقلاب در حال درخشش است و این ثمره درخشش است.
وی تصریح کرد: هم اکنون که اینجا نشسته‌ایم جوانان بی شماری در ارتفاعات در غرب، جنوب، جنوب شرق به دور از خانواده با چشمانی باز از مرز‌ها پاسداری می‌کنند، همکاران ما در نیروی‌های زمینی، دریایی  ارتش، سپاه و نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح همه مقتدرانه با هزاران خانواده منتظر از حریم این کشور و نظام پاسداری می‌کنند مردم قاعده این نظام هستند و قائمه آنان رهبری است، دشمن این دو را هدف گرفته است او همواره شکست می خورد اما دست بر نمی دارد مگر اینکه ما از دین دست بردادیم و این ممکن نیست.
سردار سرلشکر سلامی اظهار داشت: دشمنان باید بپذیرند ما شکست ناپذیریم، باید بپذیرند ما نفوذناپذیریم، باید بر این آگاهی ملت آگاه باشند، من صمیمانه دست ملت را می بوسم با این صبر، آگاهی و شکیبایی و با نجابت پژواک صدای بیگانه نشدند و زمزمه های شیطان را تشخیص دادند و از کلام خدا تفکیک کردند، درود بر این ملت سرافراز هرچه دشمن نعره می کشد و جادو می‌کند ملت با آگاهی خود همه این جادوها را باطل می‌کنند، این ملت واقعا بی نظیر هستند و اگر هزاران بار جان ناقابل ما فدای آن‌ها شود ارزشمند است.
وی ادامه داد: ما به پای آرزوهای ملت تا پای جان می‌مانیم و بهترین آرزوها فدا شدن برای  تحقق آرزوهای ملت است، و دشمنان تصور نکنند که مردم ما شکست پذیرند، دشمنان میخواهند ذهن جوانان را تسخیر کنند اما جوانان ما مومن و اهل استقامت هستند، این نبرد ادامه دارد اما ما در حال پی نمودن راه های بزرگ هستیم، صبح و فتح مبین نزدیک است و این همانی است که خداوند وعده داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با اراده پیش‌ می‌رویم مستحکم و با ثبات، ما چرا باید از آمریکایی بترسیم که خود امروز گرفتار است، و نمی تواند داخل و خارج خود را اداره کند، فرار او از افغانستان را دیدیم ، فرار تدریجی او را از عراق می‌بینیم شکست او از یمن را می‌بینیم رخسار او افسرده است و کسانی که به آن تکیه کردند، کسانی که به تکیه‌گاه های عنکبوتی تکیه می‌کنند باید بدانند که به بد تکیه‌گاهی متوسل شده‌اند. اما شما به خدا تکیه می‌کنید و آن‌ها چنین پناه‌گاهی ندارند.
وی در پایان متذکر شد: در حال مشاهده زوال دشمن هستیم، و ما این را نمی‌گوییم خودشان می‌گویند، پس بمانیم، شرط نزول نصرت ها ماندن در صحنه است، امداد های الهی به شرط حضور مومنان نازل می‌شود و در صبر خانواده‌ها خدارا برای ملت عزیز شاکریم، و به پای این ملت بزرگ ، پرافتخار  و متکی بر اسلام خواهیم ماند.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcgwu9q3ak9xz4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین