تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
۰
plusresetminus
سید مهدی طبیب زاده گفت: یکی از بهترین خدمات اتاق بازرگانی که سبب بی نیازی ادارات و واحد های صنعتی از مراجعه حضوری به اتاق می شود ایجاد بسترهای مجازی و الکترونیک است.
ایجاد پلتفورم پنجره واحد الکترونیکی از ابتکارات اتاق بازرگانی کرمان
به گزارش "راه آرمان " سید مهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان پیش از ظهر امروز در شورای گفتگو و بخش خصوصی از  ایجاد پلتفرم پنجره واحد الکترونیکی خبر داد و گفت: یکی از بهترین خدمات اتاق بازرگانی که سبب بی نیازی ادارات و واحد های صنعتی از مراجعه حضوری به اتاق می شود ایجاد بسترهای مجازی و الکترونیک است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با مدیریت موحد در تمام سالهای متمادی در استان اهتمام ویژه و تسلط کافی به تولید داشت و همیشه باعث دلگرمی جامعه تولید بود و امیدواریم که همچون همیشه دادگستری کرمان با مدیریت جناب حمیدیان  در این سیستم در کنار ما باشند.

طبیب زاده تاکید کرد: شورای گفتگوی استان کرمان رتبه برتر را در کل کشور بدست آورده است.

تمام بخش‌های اقتصادی استان نیاز به بازطراحی دارند

سیدمهدی طبیب‌زاده تاکید کرد: مدل توسعه اقتصادی استان را بدون تکیه بر معادن برای 20 سال آینده در دست بررسی و طراحی داریم. 

وی افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز استان برای توسعه برآورد شده و پایش بهبود فضای کسب و کار هر فصل توسط اتاق بازرگانی تهیه می‌شود. 

طبیب‌زاده تصریح کرد: کارگروه تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی ادامه دارد تا بتوانیم تغییر محسوسی در مورد شرکت‌های دانش بنیان را در پایان سال شاهد باشیم.

وی ابراز داشت: جمع‌آوری نظرات کارشناسی بخش خصوصی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و خدمات را برای گنجاندن در برنامه هفتم توسعه در حال انجام داریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان با بیان اینکه پنجره واحد الکترونیکی استان نیز در حال طراحی است عنوان کرد: همه بخش‌های اقتصادی استان نیاز به بازطراحی دارند.

موحد؛ بیش از 400 پرونده سرمایه‌گذاری در دوره خدمتی ام رسیدگی شده است

در ادامه موحد مدیر کل  سابق دادگستری کرمان نیز به ارائه گزارشی کوتاه پرداخت و گفت: با تمام توان و ظرفیت همراه جامعه تولید استان بودیم و در همین راستا  بیش از 400 پرونده سرمایه‌گذاری در دوره خدمت ما رسیدگی و پیگیری شده است.

بخش خصوصی مهمترین نهاد، استراتژیک و راهبردی در عرصه توسعه است

در ادامه حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مهمترین نهاد، استراتژیک و راهبردی در عرصه توسعه است و ما حامی همه تولیدکنندگان خواهیم بود اظهار داشت: مسائل اقتصادی اولویت کشور است و مقام معظم رهبری سال‌ها شعار سال را در ارتباط با مسائل اقتصادی انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌ها را باید برای تحقق شعار سال باید به‌کار گرفت و دستگاه قضا نیز حتماً حمایت خواهد کرد گفت: دستگاه قضایی از تولیدکنندگان واقعی حتماً حمایت می‌کند و این مهم را اعلام می‌کنیم.

رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان با بیان اینکه حاکمیت نظام اسلامی پشتیبان تولیدکنندگان است و فقط دولت حامی آنها نیست ادامه داد: تولیدکنندگان با اطمینان خاطر فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه در انجام فعالیت‌ها بسیار اهمیت دارد و باید با برنامه کار کرد بیان کرد: حفظ وضعیت موجود استان در بخش‌های مختلف اهمیت دارد و با شناخت وضعیت موجود، رسیدن به وضعیت مطلوب را باید پیگیری کرد.

حمیدی با بیان اینکه شرح وظایف دستگاه‌ها برای رسیدن به وضعیت مطلوب مشخص و ارائه شود تا همه در کنار هم برای توسعه استان کار کنیم گفت: اعتقاد دارم در استان کرمان ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند الگوی کشوری باشد و از تمام این ظرفیت‌ها باید بهره‌گیری کرد و در این زمینه بدنه دستگاه‌ها از کارشناسان تا مدیر باید همکاری کنند.



انتهای پیام / طهماسبی

https://armanekerman.ir/vdcfvedy0w6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین