تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۹
۰
plusresetminus
محمد رضا پور ابراهیمی گفت: ما در حال حاضر دچار ناترازی برق در استان هستیم که با شروع فصل گرما این ناترازی به اوج خواهد رسید.
با آغاز فصل گرما شاهد ناترازی برق خواهیم شد/ خسارت به واحد های صنعتی استان حاصل از تلورانس های برقی جبران ناپذیر است
به گزارش " راه آرمان " محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پبش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین حمیدیان مدیر کل جدید دادگستری اذعان کرد: از خدمات جناب موحد مدیر کل سابق دادگستری کرمان تقدیر می کنیم زیرا تلاش های وی در استان در راستای رفع موانع تولید بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی ادامه داد: اتاق کرمان یکی از اتاق های مهم و اثر گذار در شورای گفتگوی دولت در سطح کشور است که هم  تصمیم ساز است و هم  مشارکت فعال دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیئت رئیسه اتاق کرمان بسیار دغدغه مند هستند و کار علمی و تخصصی انجام می‌دهند گفت: از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، باید برای توسعه استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت موجود اقتصادی استان باید در جلسه بعدی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان برای استاندار جدید و رئیس کل جدید دادگستری استان تشریح شود.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه پیش‌بینی قطعی برق برای واحدهای صنعتی در تابستان وجود دارد بیان کرد: ناترازی تولید و مصرف برق در استان کرمان وجود دارد و باید سریعاً تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور تایید کرد: ما در حال حاضر دچار ناترازی برق در استان هستیم که با شروع فصل گرما این ناترازی به اوج خواهد رسید.

پور ابراهیمی اذعان کرد: اگر یک واحد صنعتی و تولیدی ما دچار ناترازی بشود تمامی واحد های صنعتی را در بر خواهد گرفت و بی شک استان خسارت زیادی خواهد دید که باید یک جلسه ویژه برای احصاء مشکلات برقی استان در خصوص واحد های صنعتی هر چه سریعتر تشکیل شود.

وی به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: از بین رفتن اختیارات شورای معادن که وزیر در خصوص کاهش اختیارات شورای معادن بخشنامه صادر کرده است برای استان بسیار ضرر ده است زیرا استان بهترین تصمیمات را در این شورا گرفته است و اگر اختیارات شورا از بین برود کرمان به عنوان یک استان معدنی متضرر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان در این عرصه نیز باید به جد نسبت به این مصوبه دولتی معترض شود و  بی شک ما هم  وزیر را برای شفاف سازی به کمیسیون اقتصادی مجلس  دعوت خواهیم کرد.
  https://armanekerman.ir/vdcjmaevmuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین