کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد؛

انصراف از خودکشی با تلاش آتش نشانان کرمانی

31 ارديبهشت 1401 ساعت 15:32

ابراهیم بابایی گفت: با تلاش آتش نشانان شهر کرمان، از خودکشی یک جوان جلوگیری شد.


به گزارش راه آرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: در ساعت ١٧:۴٠ دقیقه روز جمعه ٣٠ اردیبهشت ماه  طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش اقدام به خودکشی یک مرد جوان  اطلاع رسانی شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: پس از دریافت گزارش توسط ستاد فرماندهی عملیات سریعا  اکیپ از ناجیان ۱۲۵ ایستگاه‌ شماره ۵ به محل گزارش شده واقع در کوه های صاحب الزمان (عج)  اعزام و بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک مرد جوان با رفتن بر روی یکی از قله های مرتفع  قصد اقدام به خودکشی دارد که بلافاصله آتش نشانان اقدامات لازم را در محل انجام دادند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد:  آتش نشانان با صحبت های فنی و آرامش بخش با این فرد توانستند با  منصرف نمودن وی از خودکشی از حادثه ای دلخراش و مرگ احتمالی این جوان جلوگیری نمایند.

بابایی خاطر نشان کرد: نجاتگران آتش نشانی این جوان که در لحظه دچار تصمیم گیری غلط شده بود  را به پاین کوه منتقل نموده و پس از انتقال به ایستگاه آتش نشانی و صحبت‌های زیاد فرد مذکور را از اشتباه عمل خود آگاه کردند.

انتهای پیام/م

 


کد مطلب: 127070

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/127070/انصراف-خودکشی-تلاش-آتش-نشانان-کرمانی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir