تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۱
۰
plusresetminus
در مراسم تودیع و معارفه سازمان تبلیغات اسلامی فهرج عنوان شد؛

انس و وحدت مثال زدنی در فهرج وجود دارد/ ظرفیت روحانیون نقطه قوت خوبی برای رؤسای ادارات است

حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بازوان اجرایی ائمه جمعه هستند، گفت: فهرج شهرستانی با امتیازات و ویژگی های مثبتی است که انس و وحدت مثال زدنی در آن وجود دارد.
انس و وحدت مثال زدنی در فهرج وجود دارد/ ظرفیت روحانیون نقطه قوت خوبی برای رؤسای ادارات است
به گزارش راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فهرج با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، روحانیون، فعالان فرهنگی و قرآنی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات قریب به 8 ساله حجت الاسلام والمسلمین کریم آبادی، حجت الاسلام والمسلمین بنی اسدی به سمت سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی فهرج منصوب و معرفی شد.

انس و وحدت مثال زدنی در فهرج وجود دارد

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در این آیین گفت: کار فضای روحانیت چه دولت با جریان مذهبی همراه باشد و چه نباشد، بیان واقعیت های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بازوان اجرایی ائمه جمعه هستند افزود: فهرج شهرستانی با امتیازات و ویژگی های مثبتی است که انس و وحدت مثال زدنی در آن وجود دارد.



حقانی با اشاره به ارتباط خوب و اثربخش حجت الاسلام کریم آبادی با طلاب و روحانیون اظهار کرد: زمانی که وی سازمان تبلیغات اسلامی فهرج را تحویل گرفتند مجموعه هیچ بود و این هیچ را امروز با درایت و صلابت خود تبدیل به قدرت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فهرج اضافه کرد: حجت الاسلام کریم آبادی فضای سخت و پیچیده ای در منصب جدید پیش رو دارند و امیدوارم در این عرصه نیز موفق و موید باشند.

وی همچنین از سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی فهرج بعنوان فردی فعال و خلاق نام برد و بیان کرد: حجت الاسلام بنی اسدی جوانی مبلغ و از روحانیون علمی ما محسوب می شود که طی ۵ سال گذشته در عرصه های شبکه امامت، هیئت داری، مداحی و ... موفق و فعال بوده اند.

حقانی با تاکید بر انس و دوستی و معاشرت با اهل تسنن این شهرستان خاطرنشان کرد: انس و دوستی ما با عزیزان اهل تسنن جدی و حقیقی است و امیدواریم با روحیه خوبی که حجت الاسلام بنی اسدی دارند شاهد پیشرفت و ترقی پیش از پیش فهرج در اجرای برنامه های محوله باشیم.

 قویا از همه مدیران در راستای خدمت به مردم حمایت می کنم

همچنین حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این مراسم با قدردانی از زحمات و تلاش های ۸ ساله حجت الاسلام والمسلمین کریم آبادی گفت: الحق و الانصاف در جلسات اخیری که با سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی داشتم مشخص شد وی فردی توانمند و با برنامه است.


وی افزود: امروز طلبه ای سکاندار سازمان تبلیغات اسلامی فهرج می شود که مداح هم هستند و امید این را داریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنی اسدی برنامه ها و مراسمات ائمه اطهار با کیفیت و قدرت بیشتری در شهرستان برگزار شوند.

آقاملایی اضافه کرد: وظیفه خود میدانم بعنوان امام جمعه شهرستان فهرج قویا از همه مدیران در راستای خدمت به مردم عزیز فهرج حمایت کنم تا بتوانند به نحو مطلوبی خدمتگزار اهالی قدرشناس دیار دارالوحدت باشند.

امام جمعه فهرج در ادامه با با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در ادارات این شهرستان گفت: برای استفاده از مدیران بومی در ادارات فهرج باید کادرسازی کنیم چرا که وقتی مدیر و کادری توانمند برای مسئولیتی در شهرستان نداشته باشیم مجبوریم از مدیران غیربومی استفاده کنیم.

ظرفیت روحانیون نقطه قوت خوبی برای رؤسای ادارات است/نیازمند مدیران جهادی و انقلابی هستیم/با ۸ ساعت کار اداری پیشرفتی حاصل نمیشود

حسین سعیدنیا سرپرست فرمانداری فهرج نیز در این آیین گفت: بنده بعنوان خادم مردم همراهی کاملی را با اداره تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی امور فرهنگی و ترویج اخلاق اسلامی خواهم داشت.



وی افزود: اقدامات خوبی در راستای مسائل فرهنگی شهرستان انجام شده و میطلبد این فعالیت ها در فصل جدیدی که اتفاق افتاده با شدت بیشتری انجام و پیگیری شوند.

فرماندار فهرج با اشاره به فعالیت اداره تبلیغات اسلامی در یک واحد ۶۰ متری استیجاری بیان کرد: ما در کمیته برنامه ریزی اعتباراتی که قرار است در این زمینه بگذاریم را خواهیم گذاشت لیکن اداره کل تبلیغات نیز از طریق استان و کشور اقداماتی انجام بدهد تا هر چه سریعتر ساختمان اداری تبلیغات اسلامی فهرج آماده و مهیا شود.

سعیدنیا همچنین خواستار احداث ساختمان دارالقرآن و توجه به خانه های عالم شد و اظهار کرد: در بحث دارالقران موقعیت استراتژیک فهرج بر کسی پوشیده نیست و بعنوان پیشانی استان و شرقی ترین شهرستان میطلبد فعالیت های مذهبی و قرآنی خوبی در این شهرستان صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در بحث خانه های عالم نیز امسال ما قطعا اعتبارات لازم را خواهیم گذاشت تا روحانیت عزیز بتوانند با آرامش خاطر امورات فرهنگی مذهبی را در روستاها انجام بدهند.

فرماندار فهرج در ادامه از حجت الاسلام کریم آبادی بعنوان فردی توانمند و با دانش نام برد و اظهار کرد: موضوع تغییرات مدیریتی در اداره تبلیغات اسلامی به ماه ها قبل برمیگردد و دوست داشتم در فصل جدید بعنوان خادم مردم در خدمت حجت الاسلام کریم آبادی باشم.

سعیدنیا اضافه کرد: از حجت الاسلام والمسلمین بنی اسدی نیز انتظار داریم بیش از وظیفه و ساعت کاری برای فهرج وقت بگذارند چرا که همان طور قبلا عرض کردم با ۸ ساعت کار اداری پیشرفتی برای فهرج حاصل نمی شود و به اهدافی که ترسیم کرده ایم نخواهیم رسید.

وی تصریح کرد: ما نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم تا بصورت شبانه روز در شهرستان حضور داشته باشند تا بتوانند وظایف محوله را انجام بدهند.

فرماندار فهرج خطاب به سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی گفت: فاصله ی دورترین نقطه فهرج با مرکز شهرستان حدود ۱۰۰ کیلومتر است و میطلبد با برنامه ریزی لازم از حدود ۱۹۰ روستای بخش مرکزی و نگین کویر سرکشی شود.

سعیدنیا همچنین خواستار تدوین مناسبت های سال و کمک به ادارات در راستای تحقق اهداف شد و اظهار کرد: در اجرای برنامه های های مختلف شناسنامه ای از مناسبت های سال تدوین شود تا بتوانیم در راستای اجرای آنها برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و امکانات لازم را در اختیار تبلیغات اسلامی بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل و ظرفیت روحانیت بزرگوار نقطه قوت خوبی برای رؤسای ادارات است و میطلبد این عزیزان را در راستای تحقق اهداف ادارات هماهنگ کنید.

طلب حلالیت رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی فهرج از مردم 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین روح الله کریم آبادی رییس سابق سازمان تبلیغات اسلامی فهرج با اشاره به حضور تقریبا ۸ ساله خود در فهرج گفت: اگر طی این مدت پیشرفتی حاصل شده و اتفاقات خوبی رخ داده عنایت خداوند متعال، ائمه اطهار و همراهی مجموعه هایی بوده که همکاری و هم افزایی خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته اند.



وی افزود: همچنین اگر در این مدت کوتاهی و قصوری صورت گرفته متوجه بنده حقیر است و از همه مردم عزیز طلب حلالیت میکنم.

کریم آبادی با قدردانی از حمایت ها و تعامل و همکاری امام جمعه محترم، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه اهل سنت نگین کویر، روسای ادارات، روحانیون معظم و معزز، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، مسئولان خانه های قرآنی، و ... گفت: برای حجت الاسلام والمسلمین بنی اسدی که فردی جوان، خوش فکر و باانگیزه است در راستای خدمت به مردم قدرشناس فهرج آرزو دارم موفق و موید باشند.

فصل الخطاب خود را وحدت در رویه کار سازمان تبلیغات اسلامی میدانم

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بهنام بنی اسدی سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی فهرج نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه فهرج گفت: امیدواریم با پشتیبانی که امام جمعه محترم از سازمان تبلیغات دارند بتوانیم بازویی محکم برای این نهاد مقدس باشیم.



وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین کریم آبادی در مدت زمان تقریبا ۸ ساله زحمات زیادی را برای تبلیغات اسلامی فهرج متقبل شده اند و امید این را دارم در کنار نوکری مردم بتوانم خدمتگزار روحانیت معزز، هیئتی ها و مادحین عزیز باشم.

بنی اسدی تصریح کرد: فصل الخطاب خود را وحدت در رویه کار تبلیغات اسلامی میدانم و طبق همین اصل امورات را پیش میبریم.

سرپرست جدید سازمان تبلیغات اسلامی فهرج همچنین از جهاد تبیین بعنوان مبحث مهم جامعه امروز یاد کرد و گفت: ما از طرف حضرت آقا بر جهاد تبیین و گفتمان سازی مکلف شده ایم و در این برهه زمانی همکاری و همراهی لازم را با دولت خواهیم داشت.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchqqnzx23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما