تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶
۰
plusresetminus
رضا مشکی مردمی کردن یارانه ها و ساماندهی اقتصاد کشور را در دولت سیزدهم کاری ضروری و مفید دانست و گفت: آثار اجرای این طرح در سفره های مردم به طور عادلانه مشهود خواهد شد.
مردمی کردن یارانه ها در دولت سیزدهم ضروری بود
به گزراش راه آرمان؛ رضا مشکی صبح امروز  اظهار کرد: مدت ها قبل موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی یا ارز ترجیحی در کشور یکی از مسایل مهم و چالش برانگیز اقتصادی مطرح بود و انتقادات زیادی در زمانی که این ارز به بارازر تزریق می شد وارد بود.
 
وی افزود: ولی دولت زمانی که اختلال موجود در رسیدن کالاهای تأمین شده از ناحیه این ارز به دست مردم را مشاهده کرد با تدبیر هوشمندانه سعی دارد که این فسادها برچیده شود و یارانه ها و کالاهای اساسی به طور عدالت گونه برای حمایت از اقشار به ویژه قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه توزیع شود.
 
مشکی با بیان اینکه کار اجرایی با همکاری اقتصاددانان کشور در حال اجرا است و مردم باید همدلی و وحدت داشته باشند و در اجرای این طرح همکاری کنند گفت: دشمنان زیادی در بستر های فیزیکی و مجازی سعی دارند جو ایران را متشنج جلوه دهند امّا همیاری و همکاری مردم با دولت به مانند قبل که همیشه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به صحنه می آمدند این بار هم بر مشکلات فائق خواهند آمد تا دشمن را مأیوس کند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در اجرای این طرح باید نظارت ها تشدید باشد تا تخلفات رو به کاهش رود که در این راستا در رفسنجان ۵ تیم از ارگان های بسیج اصناف، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و اداره غله شهرستان بازار را نظارت و بازرسی می کنند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdch6qnzi23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما