تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲
۰
plusresetminus
محمدمهدی فداکار در کارگروه آرد و نان گفت: مراقبت از بازار را با کمک معتمدان و اتحادیه‌ها انجام خواهیم داد که در این راستا کیفیت نان نیز به عنوان قوت غالب مردم باید حفظ شود.
نظارت ها بر بازار تولید نان شدید تر خواهد شد
به گزارش "راه آرمان "دومین کارگروه ستاد ساماندهی آرد و غله استان کرمان در سالن شهید مرتضوی زاده استانداری کرمان برگزار شد.

 ابتدای جلسه داریوش ماهری مدیر کل غله استان گزارشی از وضعیت خرید غله و میزان ذخیره سازی آن در انبارهای استان به محمد مهدی فداکار استاندار جدید کرمان ارائه داد.

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان  در کارگروه آرد و نان استان، مراقبت از بازار را با کمک معتمدان و اتحادیه‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: کیفیت نان به عنوان قوت غالب مردم باید حفظ شود.

وی گفت: در کنار اقدامات سلبی، نانوایی‌هایی که در حوزه بازار و اصناف با کیفیت کالا و انصاف برخورد می‌کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

 رحمان جلالی سخنگوی ستاد طرح اصلاح اقتصادی در استان کرمان نیز در این جلسه گفت: با توجه به گزارش‌های میدانی و مردمی بنا شده تا نظارت‌ها به صورت هدفمند و گسترده‌تر تشدید شود.

وی بیان کرد: طرح رصد و پایش نانوایی‌ها با پهنه‌بندی استان و شهرستان‌ها براساس تعداد و پراکنش نانوایی‌ها صورت می‌گیرد و تیم‌های بازرسی متشکل از نماینده صمت، غله، تعزیرات، بسیج اصناف و به واسطه راهبری فرمانداری‌ها، نظارت‌ها را انجام می‌دهند.

جلالی خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی با گزارش‌های میدانی و مردمی به سامانه‌های صمت و تعزیرات، و جهاد کشاورزی کار نظارت و ارزیابی در کیفیت و قیمت و آرد نانوایی‌ها را انجام می‌دهند.  

 حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در این طرح طی 10 روز همه نانوایی‌‌ها مورد پایش و رصد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / د. طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdn50f5yt0xz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین