تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۳
۰
plusresetminus
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان؛

اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: اختتامیه سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان با حضور فرزندان و نخبه‌های قرآنی جنوب کرمان برگزار شد.
اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آئین اختتامیه هفته قرآن و عترت جنوب کرمان در شامگاه یکشنبه در محل سالن شهید مداحی‌پور جیرفت گفت: پیشرفت و توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد مگر زیرساخت فرهنگی آن جامعه یا شهر فراهم شود و عامل خوشبختی و بدبختی هر جامعه‌ای فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: ریل‌گذاری جدید در عرصه فرهنگ و هنر در جنوب با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم که تکیه بر فرهنگ عمومی دارد و راهبرد این دولتِ مردمی؛ صیانت، نظارت، هدایت و حمایت است که به نوعی تلاش کرده است که فعالیت‌ها را مردمی کند و اساس کار را به مردم واگذار نماید.

وی بیان کرد: در همه شهرستان‌ها دبیرخانه‌هایی را با رشته‌هایی خاص دنبال خواهیم کرد و هر شهر را براساس ظرفیت‌های فرهنگی که دارد جشنواره‌ها در همان شهرستان دایر خواهند شد.

مسلمی مهنی اظهار کرد: با توجه به تمرکز زدایی و توجه به شهرستان‌های جنوبی سعی شده است جشنواره‌ها در کلیه شهرستان‌ها برگزار شوند و هنرمندان در این زمینه باید ورود پیدا کنند و حتماً ما به هنرمندانی که در این راستا حرکت نمایند، نگاه مثبت خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همگرایی و هم‌افزایی مؤسسات قرآنی با یکدیگر بیشتر شود تا در نگاه جهادی و عدالت فرهنگی که در جنوب کرمان ریل‌گذاری شده است دنبال شود.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccxmqs02bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما