تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
۰
plusresetminus
با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز مدرسه ۶ کلاسه روستای بلورد سیرجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیری بلورد سیرجان
به گزارش "راه آرمان" مهندس هدایتی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، " مهندس رضا هدایتی" مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: این پروژه یکی از پروژه های نیمه تمام بود که با کمک خیر نیکوکار امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

مهندس هدایتی در ادامه بیان داشت: این پروژه با ۶ کلاس درس و با ۶۰۰ متر مربع زیر بنای آموزشی ،  ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع محوطه سازی پذیرای ۱۲۰ دانش آموز روستای بلورد سیرجان است.

عضو شورای فنی استان تصریح کرد: کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۵ میلیارد تومان است که ۱ میلیارد تومان آن‌را خیر نیکوکار اهدا کرده است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان ساخت: خیر نیکوکار خانم دکتر معصومه قلبی آهنگری و خانم زهرا گیتی نژاد
مدیر موسسه خیریه مهر گیتی در ساخت این مدرسه مشارکت داشته اند که جا دارد از نیت خیر و اقدام انساندوستانه ایشان قدردانی نمایم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اذعان داشت: خانم‌زهرا گیتی نژاد مدیر موسسه خیریه مهر گیتی نیز از جمله بانوانی هستند که پا به پای مردان بلکه بهتر هم خودشان مدرسه ساخته اند و هم خیرین زیادی را برای مدرسه ساختن در سراسر کشور خصوصا در مناطق محروم جذب کرده اند.

وی عنوان کرد:  با تفاهم‌نامه ای که بین اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و موسسه خیریه مهر گیتی منعقد شده است نزدیک به ۲۰ مدرسه با مشارکت این خیریه توانمند و پویا در استان کرمان و در مناطق مورد نیاز ساخته می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb8zb85rhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین