تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
۰
plusresetminus
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین المللی کرمان

علی قاسم زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان گفت: سردیس سردار بزرگ جهان اسلام شهید سلیمانی را در فرودگاه بین المللی کرمان که محل تردد بسیاری از هموطنان و مهمانان است در زادگاه این شهید بزرگوار رونمایی می کنیم.
رونمایی از سردیس شهید سلیمانی در فرودگاه بین المللی کرمان
به گزارش راه آرمان؛ علی قاسم زاده ظهر امروز در جمع برخی از مسئولان استان و خبرنگاران در آئین رونمایی از سردیس سپهبد شهید سلیمانی گفت: امروز این توفیق نصیب شد تا سردیس سردار بزرگ جهان اسلام شهید سلیمانی را در فرودگاه بین المللی کرمان که محل تردد بسیاری از هموطنان و مهمانان است در زادگاه این شهید بزرگوار رونمایی کنیم.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان ادامه داد: ما به دنبال این مسئله بودیم که تندیس سپهبد شهید سلیمانی، همچون تندیسی که از ایشان که در برج میلاد قرار دارد، را بسازیم؛ اما متأسفانه این اقدام را نتوانستیم انجام دهیم ولی قطعا این مسئله جزو برنامه ما خواهد بود.

وی ضمن تشکر از مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که پیشنهاد این کار را دادند، ابراز کرد: سالن جدید فرودگاه را خداوند کمک کرد که در فرصت کمتری از زمان پیش بینی شده به اتمام برسانیم که شخصا به این مهم اعتقاد دارم که اتمام این کار از عنایت حاج قاسم بوده است.

قاسم زاده خاطر نشان کرد: ایامی که کلنگ ساخت را زدیم، سردار سپهبد شهید سلیمانی جهت رفتن به تهران در فرودگاه کرمان حضور داشتند و زمانی که در خصوص ساخت سالن جدید به سردار عنوان کردم که قرار است چه اقداماتی انجام شود، حاج قاسم سوال کردند که واقعا این کار انجام می شود؟

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcfmedyjw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین