تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸
۰
plusresetminus
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان:

قاتلان "شرف آباد " کرمان کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، 2 قاتل مسلح که پس از قتل در محله "شرف آباد"کرمان قصد فرار از کشور را داشتند در کمتر از یک ساعت دستگیر و 2 قبضه سلاح کلت کمری نیز از آن ها کشف شد.
قاتلان "شرف آباد " کرمان کمتر از یک ساعت دستگیر شدند
به گزارش راه آرمان سرهنگ"عبدالعلی روانبخش گفت: در پی یک نزاع و درگیری مسلحانه در محله "شرف آباد" کرمان بلافاصله واحدهای گشتی به محل وقوع اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد: که 2 نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با یک جوان درگیر و وی را با سلاح کلت کمری مجروح و در حین فرار نیز به یک دستگاه خودرو ماکسیما که در حال تردد بوده تیراندازی و راننده خودرو را که نقشی در این نزاع نداشته را نیز مجروح و از محل متواری شده اند.
سرهنگ روانبخش با اشاره به انتقال 2 مجروح به بیمارستان و فوت فرد دخیل در نزاع، گفت: مخفیگاه قاتلان که از اتباع بیگانه بودند و قصد خروج از کشور را داشتند، با اجرای طرح های انتظامی پلیس و حضور پلیس شهر کرمان، پلیس آگاهی و یگان امداد و اشراف اطلاعاتی از وضعیت منطقه در کمتر از یک ساعت شناسایی شد.
روانبخش بیان کرد:متهمان به محض رویت پلیس در مخفیگاهشان، به سمت ماموران شلیک و با مقابله به مثل آن ها، در نهایت ماموران موفق شدند یک متهم را در محل اختفا و متهم دیگر را نیز که قصد فرار داشت با عکس العمل سریع دستگیرکنند.
وی با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح کلت کمری از قاتلان مسلح، گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به بزه ارتکابی خود معترف و انگیزه اقدام خود را اختلاف شخصی با مقتول بیان کردند.
جانشین فرمانده انتظامي استان کرمان در پایان با اشاره به اینکه وضعیت عمومی راننده ماکسیما رضایت بخش اعلام شده، خاطرنشان کرد: پليس به عنوان خدمتگزار مردم با پیگیری پرونده ها و دنبال کردن اقدامات اطلاعاتی اجازه نمی دهد هيچ مجرمي از عدالت فرار كند، و ناقضان  امنیت مردم بدانند، که استان کرمان به هیچ عنوان جایگاه امنی برای آنان نخواهد بود، چرا که با هوشیاری ماموران انتظامی در دام پلیس خواهند افتاد .



انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdciwyazwt1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما