تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۵
۰
plusresetminus
اردوی جهادی دامپزشکی توسط بسیج مهندسین و با همکاری اداره کل دامپزشکی در روستای تلشیراز عنبرآباد برگزار شد.
اردوی جهادی دامپزشکی در عنبرآباد برگزار شد
به گزارش "راه آرمان"بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد اقدام به برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی با سرگروهی دکتر بیدشکی،  مساعدت ویژه مدیرکل دامپزشکی جنوب دکتراحمدی و همراهی رئیس و پرسنل اداره دامپزشکی شهرستان به منظور خدمات رسانی به دامداران و عشایر حوزه شهرستان کرد.

 مصیب بندئی مسئول بسیج مهندسین شهرستان عنبرآباد گفت: به مناسبت هفته بسیج عشایر و با همکاری اداره کل دامپزشکی به منظور خدمات رسانی به دامداران و عشایر اردوی جهادی در روستای تلشیراز و توابع برگزار شد.

همچنین میرزایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان از آغاز همزمان طرح رایگان واکسیناسیون تب برفکی دام های سنگین در شهرستان خبر داد.

وی افزود: از صبح امروز ۶ اکیپ دامپزشکی به مدت یک ماه در شهرستان فعالیت خود را آغاز نموده که پیش بینی میگردد ۱۱هزار دام سنگین در برابر این ویروس خطرناک و به شدت واگیر دار که درصورت ابتلا باعث مرگ و میر جمعیت دام خواهد شد ایمن خواهند شد.

 بندئی در این خصوص بیان کرد: در این اردوی جهادی واکسیناسیون دام های سبک و سنگین ، سمپاشی اماکن دامی جهت مبارزه با انگلهای خارجی دام ، ویزیت رایگان و همچنین آموزش چهره به چهره دامدارن  توسط پرسنل اداره دامپزشکی و مربیان بسیج همگام با کشاورز انجام گردید.

 بندئی اظهار کرد: از دامداران عزیز تقاضا داریم با اکیپ های دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام‌های خود همکاری نمایند.

 سرهنگ سنجری فرمانده سپاه شهرستان بهمراه حجت‌الاسلام بامری امام جمعه، ایزدی فرماندار، سلیمانی دادستان، سرهنگ کرمشاهی جانشین فرماندهی انتظامی و سرگرد یعقوبی مسول بسیج عشایری، به صورت سرزده از روند اجرای اردوی جهادی وطرح واکسیناسیون دام بازدید بعمل آوردن

https://armanekerman.ir/vdcjmaeviuqe8vz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما